Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Rzeszowie oraz Nestlé Polska S.A. Oddział w Rzeszowie, producent żywności dla dzieci i niemowląt marek takich jak m.in. Gerber, czy BoboFRUT, zaprosili pracodawców z branż przemysłowych do dyskusji na temat bezpieczeństwa pracy. W konferencji „BHP to standard”, która odbyła się 24 września w Rzeszowie, wziął udział także przedstawiciel Głównego Inspektoratu Pracy.
Jaki jest stan bezpieczeństwa pracy w województwie podkarpackim? Jak wygląda przestrzeganie wymagań higieniczno-sanitarnych na Podkarpaciu? Jaka jest rola badań profilaktycznych w utrzymaniu bezpieczeństwa pracy? Skąd czerpać środki na inicjatywy na rzecz bezpieczeństwa? To tylko niektóre kwestie poruszone podczas konferencji na temat bezpieczeństwa pracy w rzeszowskiej fabryce Nestlé. Władze rzeszowskiego oddziału Nestlé zaprezentowały swoje dobre praktyki w zakresie BHP, a po konferencji zaprosiły uczestników do zwiedzania zakładu produkcyjnego, gdzie mogli przyjrzeć się jak normy BHP realizowane są w praktyce.
Nie przypadkiem spotkanie odbyło się w Nestlé. Rzeszowska fabryka od lat prowadzi szereg działań poprawiających bezpieczeństwo pracy. – W Nestlé bezpieczeństwo rozumiemy dwutorowo: jako bezpieczeństwo naszych pracowników oraz jako bezpieczeństwo produktu, które przekłada się na bezpieczeństwo i zdrowie naszych konsumentów. Stale rozwijamy zarówno praktyki BHP w naszej firmie jak również szczegółowo sprawdzamy nasze surowce i ich dostawców. Wszystko po to, aby na stoły naszych konsumentów, w szczególności na talerzyki najmłodszych z nich, trafiał produkt w 100% bezpieczny, a pracownicy mogli bezpiecznie pracować - przekonuje Paweł Miłkowski, Dyrektor Oddziału Nestlé Polska S.A. w Rzeszowie.
Aby podziękować pracownikom za ich zaangażowanie, fabryka w Rzeszowie co roku organizuje Dzień Bezpieczeństwa i Środowiska. Ostatnie takie wydarzenie odbyło się 15 czerwca br. na terenie zakładu Gerber i było poświęcone bezpieczeństwu w ruchu drogowym. Wszystkie podejmowane w Nestlé w zakresie BHP inicjatywy wpisują się w strategię DOBRO, której rozwinięciem jest hasło: dbaj o bezpieczeństwo, respektuj otoczenie. Strategia DOBRO zachęca pracowników do dbania o bezpieczeństwo swoje i innych, troski o środowisko naturalne oraz reakcji w przypadku dostrzeżenia sytuacji lub zachowania potencjalnie niebezpiecznego.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.