Kampanie i Promocje

​VIFON w Must Be The Music - Tylko Muzyka

Czwartek, 24 września 2015
VIFON to jedne z najbardziej popularnych zup błyskawicznych w Polsce, więc marka towarzyszy zmaganiom uczestników jubileuszowej X edycji programu Must Be The Music - Tylko Muzyka w telewizji Polsat w ich drodze do sławy i popularności. Jubileusz obchodzi również marka VIFON, która jest od 25 lat obecna na polskim rynku. Satysfakcja z występów na scenie oraz satysfakcja smaku i sytości po zjedzeniu Złotego Kurczaka lub Kurczaka Curry to jest przede wszystkim to, co łączy artystów z Must Be The Music z marką VIFON.
Od początku września aż do wielkiego finału w listopadzie, w każdym odcinku programu będą emitowane spoty sponsorskie VIFON wraz z roztańczonym i zasłuchanym w muzyce VIFOLDEM. Marka VIFON jest sponsorem nagrody dla zwycięzcy, który otrzyma 100.000 zł na rozkręcenie swojej kariery na scenie muzycznej.

Zakupem świadczeń sponsorskich na rzecz wyłącznego dystrybutora zup VIFON w Polsce – firmy TAN-VIET International S.A. zajął się dom mediowy Maxus.


źródło: tan-viet.com.pl


tagi: ​VIFON , Must Be The Music ,