Akcja rozpoczęła się w połowie września i potrwa do 30 listopada br. W planowanym na 24 września w centrum Warszawy evencie, pierwsze 100 osób, które wrzuci swoje kapcie do dystryBUTtora, odbierze buty New Balance.
-
Dbanie o siebie poprzez aktywność, to trend popularny od wielu lat, który zyskuje coraz więcej fanów. Nałęczowianka nie tylko przypomina, że codzienne picie wody wspiera naszą kondycję fizyczną i psychiczną ale też pomaga motywować się do zmiany trybu życia na aktywny – mówi
Katarzyna Jamiołkowska, Senior Brand Manager marki Nałęczowianka. -
Wprowadziliśmy też nowe poręczne opakowania Nałęczowianki ponieważ konsumenci coraz częściej noszą ze sobą butelkę wody mineralnej: w drodze do pracy, do domu, podczas spaceru z psem czy jazdy na rowerze – dodaje.
Głównym celem kampanii jest wsparcie sprzedaży i dotarcie do konsumentów z przekazem, że picie Nałęczowianki jest doskonałym sposobem, aby pozostać aktywnym każdego dnia. Akcja skierowana jest głównie do kobiet w wieku 25-45, które chcą być witalne i codziennie cieszyć się życiem.
Od września do końca listopada w sprzedaży będą specjalne zgrzewki Nałęczowianki z informacją o akcji. Wystarczy kupić trzy butelki produktu i przesłać SMS-em numer paragonu. Uczestnicy zabawy, którzy otrzymają wiadomość zwrotną o wygranej, odsyłają swoje kapcie, z których wyskoczyli. Ich zdjęcie znajdzie się na personalizowanym t-shircie, który otrzymają w nagrodę wraz z butami New Balance.
Wielokanałowa kampania marki połączona jest z promocją sprzedaży małych formatów wody. Nałęczowianka wprowadzając jeszcze bardziej poręczne butelki 0,5 litra umożliwia konsumentom wpisanie się w światową tendencję kupowania napojów „w drodze”. Akcja „Wyskocz z kapci” to kontynuacja tych działań i przypomnienie, że Nałęczowiankę zawsze warto mieć pod ręką, aby pić wodę podczas aktywnych zajęć poza domem.
Reklama obejmuje prasę, telewizję, Internet i social media. Dodatkowo spoty reklamowe zaplanowano w ramach największych platform VoD. Akcję wspiera kampania mobile poprzez m.in. notyfikacje graficzne geotargetowane na Warszawę oraz materiały POS w punktach sprzedaży.
Za planowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy MEC, autorem koncepcji eventu oraz loterii ogólnopolskiej, a także organizatorem obu projektów jest Albedo. Autorem kreacji kampanii prasowej jest 3M projekt, a telewizyjnej Nestlé Waters. Komunikację w mediach społecznościowych przygotowuje 121PR, a działania PR realizuje agencja Q&A Communications.
0,5 l wody Nałęczowianka kosztuje od 1,29 do 1,69 zł, natomiast 0,75 l - od 1,99 do 2,09 zł.
Więcej informacji o akcji na stronie
www.wyskoczzkapci.pl Spot telewizyjny można obejrzeć tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=awWCW2fP4Nw