Serek Almette zachwyca wyjątkowym smakiem, bo jest produkowany z polskiego mleka i naturalnych składników. Firma Hochland Polska przystąpiła do nowej, wielkiej kampanii reklamowej „Almette z polskiego mleka i naturalnych składników”.
Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku Almette w aspekcie najważniejszym dla konsumenta – NATURALNOŚCI. Kampania reklamowa potrwa aż 4 miesiące i odbędzie się we wszystkich możliwych kanałach komunikacji: TV, kinie, prasie, internecie, mediach społecznościowych, na billboardach i wiatach przystankowych oraz w punkcie sprzedaży.
Kampania telewizyjna zawładnie wszystkimi głównymi kanałami TV (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat) oraz stacjami tematycznymi. Reklama TV zostanie wyemitowana ponad 20 000 razy i zagwarantuje ponad 200 milionów kontaktów konsumentów z reklamą. Kampania w kinie to obecność w dwóch największych sieciach kinowych: Multikinie i Cinema City, to 700 ekranów kinowych i 3 miliony widzów. Z kolei kampania w prasie obejmie 12 TOP magazynów kobiecych i kulinarnych i 6 milionów czytelniczek.
Dodatkowo zaplanowana została kampania outdoor (ponad 1000 billboardów i wiat przystankowych na ulicach największych polskich miast) oraz Internet (największe serwisy www i 9 milionów internautów). Jednocześnie już teraz pojawiają się specjalne materiały promocyjne i ekspozycyjne w punktach sprzedaży oraz zupełnie NOWE OPAKOWANIE podkreślające naturalność Almette.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.