Każdego dnia, aż do końca września, Lewiatan będzie co najmniej raz obecny przy takich „topowych” formatach, jak Wiadomości, Teleexpress, Familiada, Pogoda, The Voice of Poland oraz różnorodnych serialach w tym Klan, Barwy Szczęścia, M jak Miłość… Do tego dojdzie szereg innych emisji, których łącznie będzie ponad 3.000!!!
źródło: lewiatan.pl
tagi: Lewiatan , telewizja , kampania reklamowa ,
Mutti, włoska firma rodzinna i europejski lider na rynku...
Od 16 lat Sylwia Władyko budowała Polską Grupę Sklepów...
Ponad 3000 sklepów ABC, Groszek i Euro Sklep zyskało nowy...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...
Nowa mapa drogowa mogłaby w tym pomóc...
Trwają prace nad uproszczeniami dla rolników...
Przedsiębiorcy apelują o doprecyzowanie przepisów...