W ramach nowej platformy komunikacyjnej wystartowała intensywna kampania reklamowa serów twarogowych Almette. Jacek Wyrzykiewicz, PR Marketing Services Manager w Hochland Polska w rozmowie na ten temat z Moniką Kociubińską.
Jaki jest cel prowadzonych działań?
Działania wzmacniają przewagę konkurencyjną Almette i podkreślają, że produkty wyprodukowane są z polskiego mleka i naturalnych składników. Na rynku właśnie pojawiają się stopniowo opakowania Almette w zupełnie nowej szacie graficznej, która komunikuje „polskie mleko i naturalne składniki”. Opakowanie podkreśla nowoczesność, apetyczność i świeżość.
Jaki jest action plan w ramach nowej platformy komunikacyjnej?
To będzie silne wsparcie 360°, w kilku mediach równolegle. Ogólnopolska kampania potrwa do końca grudnia br. i obejmie TV, kino, outdoor, internet, prasę, działania PR i punkty sprzedaży. W ramach kampanii konsumenci będą mogli zobaczyć nowy, 30-sekundowy spot reklamowy Almette, wspierający przekaz – polskie mleko, naturalne składniki. Kampanię zaplanowano w największych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) oraz w stacjach tematycznych, podczas godzin największej oglądalności, ponad 300 GRP tygodniowo, 12 tygodni w telewizji. Z kolei reklama w kinach będzie realizowana przy hitach sezonu, w dwóch sieciach multipleksów: Multikino, Cinema City. Kampania obejmie także ponad 1000 nośników outdoor, w tym 400 billboardów i 600 citylightów.
A co z innymi mediami?
Aktywności obejmą największe portale internetowe, Facebook, social media, urządzenia mobilne i premierę nowej strony WWW. Czołowi blogerzy kulinarni będą promować Almette w sieci, poprzez konkursy kulinarne dla internautów. Nowa reklama pojawi się w prasie, we wszystkich magazynach handlowych oraz w najbardziej poczytnych magazynach kobiecych i kulinarnych. Przewidziano też szeroko zakrojone działania PR i sporo aktywności w punktach sprzedaży, z towarzyszeniem różnorodnych materiałów POS.
Na koniec pytanie, które zainteresuje naszych Czytelników: gdzie i jak produkowane są sery Almette?
Sery Almette produkowane są w fabryce Hochland w Węgrowie. Proces produkcji nie jest skomplikowany. Głównymi składnikami Almette są sery twarogowe z polskiego mleka i naturalne składniki, przy wariantach smakowych przyprawy ziołowe i warzywne (pietruszka, szczypiorek, cebula, czosnek, papryka). Przygotowane surowce poddawane są procesowi rozdrabniania i termizacji w urządzeniu zwanym termizatorem. Uzyskana masa trafia do zbiornika próżniowego, gdzie jest poddawana działaniu zredukowanego ciśnienia. Następnie poprzez homogenizator masa przepływa do urządzenia mieszającego i uzyskuje pożądane parametry i finalnie kierowana jest do automatycznego urządzenia pakującego w opakowania jednostkowe, każde stylizowane na formę charakterystycznego skopka. Zapakowany po 8 sztuk w kartonowe wykrojniki ser Almette wędruje taśmociągiem do spiralnej komory chłodzącej, a po jej opuszczeniu pakowany jest w kartony, jako opakowanie zbiorcze i paletowany, a następnie przekazywany do magazynu chłodniczego, gdzie jest przechowywany do czasu dystrybucji. A już z półek sklepowych ser Almette trafia prosto do konsumentów.
Dziękuję za interesującą rozmowę!