Katarzyna Cichopek, która niedawno została ambasadorką ogólnopolskiego programu „Z serca dla dzieci” organizowanego przez Polski Czerwony Krzyż oraz firmy Kaufland i Procter & Gamble, odwiedziła mokotowskie ognisko Centrum Wspierania Rodzin „Rodzinna Warszawa” pomagające rodzinom w potrzebie. Podczas wizyty, aktorka przekazała podopiecznym placówki produkty P&G objęte programem, zakupione w sklepie Kaufland.
Pomaganie jest takie proste. Akcja „Z serca dla dzieci” jest doskonałym tego przykładem. Wystarczy, że robiąc zakupy dla swojej rodziny, wybierzemy określone produkty Procter & Gamble w dowolnym sklepie Kaufland. Zachęcam wszystkich, by włączyli się do akcji! – mówi aktorka.
Przypomnijmy, celem akcji „Z serca dla dzieci”, w którą zaangażowała się Katarzyna Cichopek jest pomoc dzieciom z najuboższych rodzin w Polsce. Polski Czerwony Krzyż zadba o to, by produkty i zebrane podczas akcji fundusze zostały przeznaczone na zakup najbardziej potrzebnych artykułów dla dzieci. Mechanizm akcji jest bardzo prosty: 1% ze sprzedaży marek P&G takich jak: Ariel, Vizir, Lenor, Bonux, Pampers, Fairy, Pantene, Always, Head&Shoulders, Old Spice i Gillette, w sklepach Kaufland zostanie przekazany na rzecz podopiecznych PCK. Akcja trwa od 20 sierpnia do 30 września.
W 2025 r. sytuacja na polskim rynku pracy powinna pozostać...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.