Usługi Ingenico Group dla klientów eService obejmują pełny cykl wsparcia, począwszy od diagnostyki i analizy problemu, po ekspresową naprawę. Dzięki temu, czas wyłączenia urządzeń z użytku redukowany jest do absolutnego minimum. Poprzez połączenie całodobowego helpdesku eService z kompleksowym wsparciem technicznym Ingenico, akceptanci korzystający z usług polskiego procesora płatności otrzymują obsługę na najwyższym poziomie.
W eService dbamy o to, by wygoda, szybkość i bezpieczeństwo transakcji były zawsze na najwyższym poziomie i stale podnosimy jakość naszych usług. Jestem przekonana, że współpraca z Ingenico pozwoli zapewnić naszym Klientom w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech najlepszą jakość obsługi – powiedziała Marta Maliszewska, Dyrektor Departamentu Operacji, eService.
Niezmiernie cieszy nas zaufanie firmy eService. Dzięki podpisanemu niedawno kontraktowi, nasza kompleksowa całodobowa obsługa techniczna będzie dostępna dla jeszcze większej liczby Klientów w Europie Środkowej. Jesteśmy dumni, że możemy towarzyszyć firmie eService w jej międzynarodowym rozwoju. Ta współpraca potwierdza pozycję Ingenico Group jako lidera w dziedzinie technologii płatniczych – powiedział Piotr Waś, Country Manager na Polskę i kraje bałtyckie, Ingenico Group.
Ingenico Group (Euronext: FR0000125346-ING) to światowy lider w dostarczaniu rozwiązań technologicznych w zakresie obsługi transakcji oraz systemów zarządzania płatnościami. Grupa Ingenico to ponad 40 spółek, dzięki którym firma jest obecna w 125 krajach na całym świecie, gdzie zainstalowała 20 milionów terminali płatniczych (38% rynku terminali na świecie) I zatrudnia 4000 pracowników wspierających partnerów i klientów. Ze względu na oferowane bezpieczeństwo i wsparcie, produkty Ingenico są najczęściej wybierane przez instytucje finansowe, banki, sieci handlowe oraz sprzedawców detalicznych.
Więcej informacji:
www.ingenico.com twitter.com/Ingenico