Bohatera najnowszej kampanii reklamowej Wedla Polacy poznali już podczas dwutygodniowej fazy teaserowej. W czasie jej trwania zaprezentowany został 30-sekundowy spot telewizyjny kierujący widzów na stronę
www.wargorr.pl, gdzie odbiorcy dalej mogli śledzić uparte dążenia Wargorra do odnalezienia dziecięcej radości. Dodatkowo, w sześciu polskich miastach przeprowadzona została gra miejska „Poszukiwacze Radości” z udziałem bohatera oparta na mechanizmie geocachingu (poszukiwaniu skarbów za pomocą odbiornika GPS). Wargorr pojawił się także niespodziewanie w programie „Pytanie na Śniadanie”.
W Dniu Czekolady 4 września, który Wedel świętował w trzech polskich miastach (Warszawie, Krakowie, Poznaniu), wystartowała właściwa kampania z 30-sekundowym spotem telewizyjnym prezentującym rozwiązanie filmu teasingowego, w którym Wargorr odkrywa dziecięcą radość dzięki produktom Wedla. W ramach kampanii będą realizowane także działania product placement w popularnych programach rozrywkowych. Komunikację wspomagać będzie kampania OOH (tablice zasięgowe, wizerunkowe i citylight), aktywacje online na stronie www.wedel.pl oraz VOD. Dodatkowo, przeprowadzona zostanie niestandardowa akcja w kinach, a Wargorr będzie komunikowany mediom przez szerokie działania media relations.
Marka Wedel zdecydowała się zmodyfikować swoje pozycjonowanie. Przy pomocy zabawnej i oryginalnej postaci Wargorra chcemy nie tylko w nowy sposób zaintrygować naszego wiernego konsumenta, ale również dotrzeć do młodszego odbiorcy. Marka nie zapomina jednak o swoich dotychczasowych konsumentach, dla których tak ważna jest tradycja – stąd w spotach będą się pojawiać także nawiązania do tego atrybutu marki – komentuje Magdalena Kosińska, Kierownik Marketingu w LOTTE Wedel.
Za nową linię kreatywną i kreację spotu odpowiada agencja Grandes Kochonos, zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD. Działania PR realizuje 24/7Communication, natomiast kampanię w Internecie prowadzi agencja Cosmo.
Więcej informacji na stronie
www.wargorrr.pl