Kampanie i Promocje

Marieta Marecka w kampanii wizerunkowej Chaty Polskiej

Wtorek, 08 września 2015
Od 3 września Chata Polska ruszyła z kampanią wizerunkową wykorzystującą postać Mariety Mareckiej, autorki bloga kulinarnego „W kuchni bez dubli” oraz programu kulinarnego „ABC gotowania” w stacji telewizyjnej KUCHNIA +. Sesja zdjęciowa odbyła się w połowie wakacji, a kreacje przygotowywała poznańska agencja AboutAD.
Bohaterka kampanii pod hasłem: „Marieta w Krainie Smaków Chaty Polskiej” jest przewodniczką po regionach Polski, które posiadają odrębne tradycje kulinarne. Marieta wraz z Chatą Polską będzie kreować nowy styl życia, nie ograniczając się tylko do gotowania. Będzie pokazywać jak podawać potrawy, jak udekorować stół (od święta i na co dzień), jak samodzielnie wykonać świąteczne ozdoby. Jak wyczarować coś z niczego…

Chata Polska chce inspirować smakami regionów Polski, kultywować polskie święta, tradycje kulinarne różnych regionów Polski oraz potrawy sezonowe.

W pierwszym etapie kampania obejmuje nośniki w sklepach sieci: gazetki, ulotki, plakaty, standy oraz specjalnie stworzonym blog http://wkrainiesmakow.pl i social media.



tagi: Chata Polska , Marieta Marecka , kampania wizerunkowa , w kuchni bez dubli” , ABC gotowania , KUCHNIA + ,