Heineken znów w roli głównej w najnowszym filmie o przygodach Jamesa Bonda Spectre
Piątek, 04 września 2015
Na dwa miesiące przed światową premierą filmu Spectre, Heineken ogłasza kolejną odsłonę współpracy z kultową marką filmów o Jamesie Bondzie. W zintegrowanej kampanii konsumenci z całej Polski uzyskają dostęp do unikalnych materiałów zza kulis filmu, a także możliwość uczestniczenia w przełomowej kampanii social mediowej.
Nowa kampania w pełni czerpie z 17-letniej współpracy pomiędzy Heinekenem i serią o agencie Jej Królewskiej Mości. Obejmuje ona już siedem filmów – od Jutro nie umiera nigdy po najnowszy Spectre. W tym wydaniu, tak samo jak w ostatnim filmie Skyfall, znów będziemy mogli zobaczyć butelkę Heinekena w dłoni Daniela Craiga, który już po raz czwarty wcieli się w postać Jamesa Bonda. Główną rolę, Daniel zagra nie tylko w filmie, ale również w najnowszej reklamie telewizyjnej Heinekena, którą już wkrótce zobaczyć będzie można na małym ekranie, we wszystkich większych kanałach telewizyjnych w Polsce i w Internecie.
Kampanii telewizyjnej, towarzyszyć będzie unikalna kampania w social media, która po raz pierwszy wzniesie się na niespotykane dotąd wyżyny marketingu. O ile marka Heineken znana jest ze swoich, przekraczających wszelkie granice akcji marketingowych, o tyle wspólnie z Bondem, postawi poprzeczkę naprawdę wysoko. Akcja zaangażuje nie tylko fanów marki Heineken czy Jamesa Bonda, ale także miłośników gadżetów i nowinek technicznych wprost ze świata Bonda. Więcej szczegółów tej aktywacji zostanie ujawnionych w najbliższym czasie.
Niespodzianki czekać będą na fanów Jamesa Bonda także na półkach sklepowych w całej Polsce. Już od września pojawią się na rynku specjalne, dedykowane opakowania z bondowym motywem. To w nich, miłośnicy świata Bonda odnajdą niepublikowane wcześniej materiały z planu zdjęciowego najnowszych przygód agenta. Wystarczy zeskanować telefonem komórkowym logo na butelce Heinekena, aby otrzymać dostęp do unikalnych scen zza kulis.
Wojciech Bogusz, Global Premium Brands Director w Grupie Żywiec mówi: „Heineken oraz seria filmów o Bondzie są partnerami już od 1997 r. To niezwykle ekscytujące, że najnowszy film Spectre daje kolejną szansę na realizację wspólnych pomysłów. W ramach tej współpracy tworzymy pasjonujące, innowacyjne globalne kampanie marketingowe, które stanowią dużą wartość zarówno dla marki filmowej, jak i dla marki Heineken na całym świecie”
Kolejne dane na temat wyjątkowej misji Heinekena, zostaną udostępnione już niebawem. Odliczanie czas zacząć!
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.