Zmiany na stanowisku wiceprezesa ds. marketingu w Carlsberg Polska
Wtorek, 01 września 2015
Z dniem 1 września 2015 roku Piotr Chęcielewski, wiceprezes Carlsberg Polska ds. marketingu, awansował na stanowisko wiceprezesa odpowiedzialnego globalnie za markę Somersby w strukturach Grupy Carlsberg w Kopenhadze. Jego obowiązki w randze wiceprezesa ds. marketingu przejmie Wojciech Żabiński, dotychczasowy dyrektor ds. marek międzynarodowych i innowacji.
W nowej roli Piotr Chęcielewski będzie odpowiedzialny za strategię marki Somersby, zapewnienie jej dalszego dynamicznego wzrostu oraz długofalowe wzmocnienie pozycji na międzynarodowych rynkach.
Piotr Chęcielewski dołączył do Carlsberg Polska w 2007 roku. Pod jego kierownictwem marki należące do Carlsberg Polska, takie jak np.: Kasztelan, Harnaś, Somersby, Okocim odniosły spektakularne sukcesy, zdobywając uznanie konsumentów, skutecznie konkurując na rynku piwa i budując udziały w rynku oraz silną pozycję Carlsberg Polska w branży piwowarskiej.
Wojciech Żabiński rozpoczął pracę w Carlsberg Polska w 2004 roku, przechodząc przez kolejne stanowiska w dziale marketingu. We wrześniu 2010 roku objął pozycję dyrektora ds. EURO 2012, by z sukcesem zrealizować ten projekt. Następnie, do sierpnia 2014 roku pełnił funkcję dyrektora ds. innowacji i portfela marek specjalnych. Swoje doświadczenie w obszarze marketingu rozwijał w British American Tobacco oraz w Grupie Eurocash.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.