28 sierpnia marka Grześki wystartowała z kolejną odsłoną aktywności marketingowych, opartych na haśle Dziecku odmówisz?. Działania potrwają do końca roku i obejmą telewizję, Internet, emisje spotów w sieci kin Multikino oraz branding paczkomatów firmy InPost.
Kampania marki jest realizowana w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN, a także stacjach tematycznych. Jej celem jest budowanie emocjonalnej więzi konsumentów z marką i podkreślenie jej kluczowych atrybutów. Spoty reklamowe, prezentujące Grześki, jako nowoczesną markę, zapewniającą krótkie chwile codziennej przyjemności i beztroski, będą emitowane w dwóch wersjach: 30 i 15-sekundowej. Motywem przewodnim przekazu jest pokazanie, że Grześki pozwalają na odkrycie i obudzenie w sobie wewnętrznego dziecka niezależnie od wieku. Bohaterowie kampanii - ojciec i syn, udowadniają, że wafelki Grześki pomagają budować więzi pomiędzy starszym i młodszym pokoleniem.
Działania w Internecie obejmą aktywności w serwisie społecznościom Facebook. Od połowy października spoty reklamowe będą emitowane również w sieci kin Multikino, a wafelki Grześki dołączą do oferty barów kinowych. W listopadzie i grudniu reklama marki pojawi się na paczkomatach firmy InPost, zlokalizowanych przy wybranych sklepach sieci Tesco i Kaufland.
Za strategię i kreację jest odpowiedzialna agencja Just, a za zakup mediów Universal McCann. Za produkcję spotu odpowiada Opus Film, całość wyreżyserował Paweł Borowski.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.