Jak co roku podczas wakacji, marka Cukier Królewski zorganizowała dla swoich konsumentów szereg letnich atrakcji. Bez względu na to, gdzie się znajdowaliśmy, mogliśmy wziąć udział w promocji konsumenckiej „Słodkie orzeźwienie”, w której do wygrania poza voucherem na kuchnie o wartości 15 000 zł, były również roboty kuchenne Thermomix oraz grille elektryczne. Z kolei ci, którzy przebywali nad morzem, mieli okazję odwiedzić królewską strefę chillout, w której główną atrakcją był lemonbus. Celem działań promocyjnych producenta było zaprezentowanie grupy cukrów trzcinowych Cukier Królewski w nowych opakowaniach.
Słodkie orzeźwienie z 1,5 tony cytrynLemonbus, którym podróżowała ekipa Cukru Królewskiego, na swojej trasie zatrzymywał się ponad 40 razy – codziennie w innym mieście. Podczas tej wakacyjnej wyprawy rozdano ponad 45 000 lemoniad, do przygotowania których zużyto: ponad 8 000 litrów wody źródlanej, około 400 kg lodu, miętę z ponad 300 doniczek, około 450 kg cukru trzcinowego i aż 1,5 tony cytryn! Błoga atmosfera panująca w Królewskiej strefie chillout, której najbardziej rozpoznawalnym elementem był właśnie lemonbus, sprzyjała zarówno relaksowi przy wyśmienitej lemoniadzie, jak i doskonałej zabawie podczas quizów z plażowymi nagrodami. Każdy wieczór kończył z kolei pokaz filmowy w ramach Kina Na Leżakach. A oto wideo-widokówka, którą marka Cukier Królewski żegna się z latem
https://www.youtube.com/watch?v=sZxF_V25GZM. Za przygotowanie i koordynację eventów z lemonbusem oraz promocję konsumencką odpowiadała agencja Havas Engage Warsaw, z kolei komunikacją PR wszystkich wydarzeń zajęła się agencja Open Media z Krakowa.