Głównym celem ogólnopolskiej kampanii promocyjnej jest zaangażowanie konsumentów do poznania dwóch nowych smaków pizzy Guseppe: Hawaii – klasyk wśród pizz oraz egzotyczny Chicken Thai, które zdobyły największa liczbę głosów, w poprzedniej akcji promocyjnej Smakomania. O nowej zabawie – Pojedynek Smaków – będzie można dowiedzieć się z reklam w telewizji, Internecie i na promocyjnych opakowaniach pizzy Guseppe.
Nowe smaki – nowa zabawaW poprzedniej akcji promocyjnej Smakomania, konsumenci wybrali dwa najpopularniejsze smaki: Hawaii oraz Chicken Thai. Zwycięskie smaki dostępne będą w sprzedaży od września do grudnia.
Dla konsumentów to doskonała okazja do poznania oryginalnych, pełnych smaku pizz Guseppe z nutą egzotyki:
Hawaii – klasyczna i lubiana pizza ze słodką nutą ananasa, wzbogacona ziołami i przyprawami, które nadają pizzy wyrazisty smak.
Chicken Thai – to pizza z kurczakiem w przyprawie masala curry, wzbogacona imbirem, mleczkiem kokosowym, papryką, czosnkiem i kardamonem.
Hawaii vs. Chicken ThaiDecydujące starcie rozstrzygnie, który z dwóch smaków Hawaii czy Chicken Thai, na stałe zostanie wprowadzony na rynek. Bitwa smaków będzie rozgrywała się na specjalnie utworzonej stronie
www.pojedyneksmakow.pl. Konsumenci oddając głos na swojego faworyta i uzasadniając wybór zdecydują, jaki smak zwycięsko wyjdzie z tego pojedynku. Tym sposobem smak, który otrzyma największą liczbę głosów konsumentów, na stałe pozostanie w ofercie sprzedaży. Dla uczestników zabawy przewidziane są niezwykłe nagrody.
Kampania promocyjna zaplanowana jest na wrzesień-październik 2015 roku. Codziennie do wygrania będzie 50 kodów VOD do wykorzystania na platformie Kinoplex.pl. Dodatkowo przewidziane są
3 nagrody główne w postaci bonów o wartości 3 000 złotych do zrealizowania w sklepach RTV Euro AGD. Akcja promocyjna będzie wspierana kampanią telewizyjną. Uzupełnieniem będą działania realizowane w Internecie m.in. na fanpage’u Guseppe i Dr. Oetkera oraz specjalnej stronie internetowej
www.pojedyneksmakow.pl.