Advertisement

Wiadomości

Wzrost wartości sprzedaży sklepów małoformatowych

Środa, 19 sierpnia 2015
Wartość sprzedaży sklepów małoformatowych w lipcu 2015 wzrosła o 4 proc. rdr, a w ujęciu mdm wzrosła o 0,1 proc.
Sklepy małoformatowe do 300 m2 obejmują:
  • małe sklepy spożywcze do 40 m2,
  • średnie sklepy spożywcze 41-100 m2,
  • duże sklepy spożywcze 101-300 m2,
  • specjalistyczne sklepy alkoholowe.
Dane uzyskano na podstawie badania reprezentatywnej, ogólnopolskiej próby sklepów spożywczych o powierzchni do 300 m2 oraz sklepów alkoholowych. Jednocześnie, sklepy których dotyczyło badanie, odpowiadają za 60 proc. całości rynku sprzedaży detalicznej w Polsce.

Dane uzyskane w oparciu o raport Centrum Monitorowania Rynku Sp. z o.o.:
www.cmr.com.pl



źródło: pih.org.pl


tagi: pih , Centrum Monitorowania Rynku Sp. z o.o. , sklepy małoformatowe , wzrost , finanse ,