Piwa Książęce po raz kolejny odnotowały globalny sukces. Wszystkie warianty zgłoszone do prestiżowego International Beer Challenge – jako jedyne piwa z Polski - zyskały uznanie komisji oceniającej. Książęce Złote Pszeniczne, Ciemne Łagodne, Czerwony Lager oraz sezonowy wariant Książęce Chlebowo-Miodowe, otrzymały brązowe medale w kategorii degustacji lagerów.
Do tegorocznej edycji jednego z najważniejszych konkursów w branży piwowarskiej, zostało zgłoszonych ponad 630 piw z całego świata. Z Książęcym o medale rywalizowały m.in. trunki z Brazylii, Japonii czy Afryki Południowej, zakwalifikowane w 62 kategoriach. Walka była zacięta. Sam przewodniczący jury, Jeff Evans (autor popularnego przewodnika „Good Bottled Beer Guide”) przyznał, że poziom tegorocznych zmagań był wyjątkowo wysoki.
Wszystkie warianty Książęcego, które wzięły udział w International Beer Challenge, otrzymały brązowe medale. Co istotne, Książęce to jedyne piwa z Polski, które trafiły na podium. To kolejny dowód na to, że piwa uwarzone z pasji polskich browarników, wyróżnia wyjątkowy smak i aromat – również wśród zagranicznych marek.
Nagrodzone Książęce Złote Pszeniczne, Ciemne Łagodne i Czerwony Lager to kolekcja piw, które od kilku lat cieszą się nieustającą popularnością wśród konsumentów, którzy wśród lagerów poszukiwali bardziej wyszukanych smaków. Z kolei Książęce Chlebowo-Miodowe, które również wraca z brązem, to wariant sezonowy z 2014 roku, do którego warzenia wykorzystano naturalny miód lipowy z okolic Nowego Sącza.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.