Startuje silna kampania Almette z polskiego mleka i naturalnych składników!
Czwartek, 13 sierpnia 2015
Wkrótce startuje silna, wielopłaszczyznowa kampania reklamowa puszystych serów twarogowych Almette, w ramach nowej platformy komunikacyjnej. Działania wzmacniają przewagi konkurencyjne Almette i promują nową, racjonalną korzyść dla konsumenta: „polskie mleko i naturalne składniki”. Zaplanowanym działaniom będzie towarzyszyło silne wsparcie 360°, w kilku mediach równolegle. Ogólnopolska kampania potrwa do końca grudnia i obejmie TV, kino, outdoor, Internet, prasę, działania PR i punkty sprzedaży.
Na rynku pojawiają się stopniowo opakowania Almette w zupełnie nowej szacie graficznej, która komunikuje „polskie mleko i naturalne składniki”, podkreśla nowoczesność, apetyczność i świeżość. Nowe opakowania Almette są jeszcze bardziej widoczne na półce i funkcjonalne. W ramach kampanii konsumenci będą mogli zobaczyć nowy, 30 sekundowy spot reklamowy Almette, wspierający przekaz – polskie mleko, naturalne składniki. Kampanię zaplanowano w największych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) oraz w stacjach tematycznych, podczas godzin największej oglądalności, ponad 300GRP tygodniowo, 12 tygodni w TV. Z kolei reklama w kinach będzie realizowana przy hitach sezonu, w dwóch sieciach multipleksów: Multikino, Cinema City. Kampania obejmie także ponad 1000 nośników outdoor , w tym 400 billboardów i 600 citylightów. Aktywności obejmą największe portale internetowe, Facebook, social media, urządzenia mobilne i premierę nowej strony www. Także czołowi blogerzy kulinarni będą promować Almette w sieci, poprzez konkursy kulinarne dla internautów. Nowa reklama pojawi się w prasie, we wszystkich TOP magazynach handlowych oraz w najbardziej poczytnych magazynach kobiecych i kulinarnych. Przewidziano też szeroko zakrojone działania PR i sporo aktywności w punktach sprzedaży, z towarzyszeniem różnorodnych materiałów POS. Za kreację i realizację kampanii komunikacyjnej odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajęły się agencje ZenithOptimedia, AdComms Media i Marketing Group.
Hochland Polska Spółka z o.o., jeden z liderów rynku serów, należy do Grupy Hochland, której centrala - spółka Hochland SE, mieści się w Heimenkirch w Niemczech. Grupa Hochland zatrudnia około 4200 pracowników w kilku państwach, osiąga łączny obrót na poziomie ponad 1 mld Euro rocznie. Do portfela marek dostępnych w Polsce należą najpopularniejsze sery - m.in. Hochland, Almette, Valbon czy Piato.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.