HUSH Warsaw International prezentuje polskich projektantów mody na największych w Europie targach dodatków GDS-Düsseldorf i renomowanych targach ubrań The Gallery. O orzeźwienie gości dba Cydr Lubelski.
HUSH Warsaw International to projekt, którego celem jest promocja polskich marek na rynkach zagranicznych. Udowadnia, że moda autorska w Polsce zaczyna stanowić ważną część polskiej gospodarki. Co roku na międzynarodowych targach branżowych będzie prezentować marki gotowe na ekspansję zagraniczną.
Projekt wystartował dzięki wsparciu Instytutu Polskiego w Düsseldorfie, Wydziału Promocji I Handlu w Kolonii, Konsulatu Generalnego Rzeczypospolitej Polskiej w Kolonii, Miasta Stołecznego Warszawa. Odbywa się pod hasłem: „Ready to wear polish brands?”. A my z dumą poszerzamy jego kontekst o polski cydr naturalny.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.