Podstrona poświęcona akcji pt. „Kino letnie”
http://www.krolewskie.pl/kino_letnie/ zawiera informacje dotyczące repertuaru Cyklu Filmów Plenerowych, który odbywać się będzie do końca sierpnia w Warszawie. Użytkownicy znajdą tam również dokładną lokalizację oraz wskazówki dotyczące dojazdu za pośrednictwem komunikacji miejskiej. Filmy w ramach Kina letniego Królewskiego są wyświetlane w dwóch warszawskich parkach, na Woli - Park im. Edwarda Szymańskiego. i na Pradze - Park nad Balatonem.
Druga sekcja serwisu przygotowanego przez agencję Point of View wspiera promocję „Królewskie Rozdanie – 1000000 piw do wygrania”, w ramach której zwycięski kapsel z butelki lub zawleczkę z puszki można wymienić na piwo Królewskie lub na zakupy w LegiaFanstore (w zależności od komunikatu znalezionego pod kapslem czy zawleczką). Promocja trwa do końca listopada. Serwis towarzyszący „Królewskiemu Rozdaniu” stanowi obecnie stronę główną serwisu piwa Królewskie
http://www.krolewskie.pl.
Królewskie to jedna z najsilniejszych marek regionalnych w Polsce i najpopularniejszych piw na Mazowszu. Jako marka związane jest z Warszawą od czasów swojego powstania, co podkreśla w działaniach marketingowych. Od 2004 roku marka jest również sponsorem stołecznej drużyny piłkarskiej Legia Warszawa.
Point Of View to agencja kreatywna, zajmująca się zintegrowaną komunikacją marketingową, kładąca nacisk na interaktywne doświadczenie marki – tworzenie historii, które pozwalają doświadczyć marki za pomocą mediów interaktywnych. Jest jedną z pierwszych w naszym kraju agencji interaktywnych – jeszcze w 1999 roku tworzyła pierwsze w Polsce kreacje interaktywne, a w 2000 r. pierwsze kreacje wykorzystujące rich media. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Aviva, Aegon, Credit Agricole, Grupa Żywiec, ING, Millennium Bank, Paradyż, Plus czy Warta.