Kampanie i Promocje

Cursor realizuje cykl samplingów Desperados Nocturno w kanale detalicznym

Wtorek, 28 lipca 2015
Cursor, specjalizujący się w usługach z obszaru field marketingu i e-logistyki, odpowiada za organizację akcji samplingowej dla nowego wariantu marki Desperados. Działania prowadzone są na terenie detalicznych punktów sprzedaży w kanale nowoczesnym i tradycyjnym. W promowaniu piwa Desperados Nocturno w sklepach na terenie 30 miast Polski weźmie udział 200 samplerów Cursora.
Cursor pozyskał klienta w wyniku wygranego przetargu.

W ramach projektu spółka opracowała koncepcję działań, odpowiada także za harmonogram samplingów oraz zatrudnienie i przeszkolenie zespołów realizujących akcję. W gestii Cursora znalazła się również produkcja i logistyka materiałów promocyjnych, m.in. standów. 

W ramach prowadzonego w kanale detalicznym samplingu Desperados Nocturno rozdamy 160 tys. puszek o pojemności 330 ml tego nowego wariantu smakowego. Koncepcja projektu została dobrana do specyfiki grupy docelowej. Celem akcji jest dotarcie do osób, które szukają dobrego sposobu na rozkręcenie imprezy i uwolnienia się od nudnej rzeczywistości - mówi Agnieszka Belusiak, account director z działu field marketing w Cursor S.A.

Akcja została zaprojektowana zgodnie ze strategią promocji marki Desperados Nocturno. W skład zespołów samplingowych wchodzą młode i otwarte na świat osoby, o pozytywnym nastawieniu do życia. Ich zadaniem jest budowanie świadomości nowej marki wśród grupy docelowej i zachęcenie potencjalnych klientów do wypróbowania nowego smaku.

Dotychczas Cursor zrealizował kilkaset akcji samplingowych, zarówno wizerunkowych, jak i sprzedażowych. Posiadamy rozbudowaną sieć pracowników na terenie całego kraju, co pozwala nam w krótkim czasie uruchomić każdej wielkości projekty i elastycznie dostosowywać się do potrzeb naszych klientów – dodaje Agnieszka Belusiak.

Projekt jest realizowany przez Cursor od 15 lipca, jego zakończenie planowane jest na koniec sierpnia 2015. W akcji weźmie udział ponad 200 samplerów, superwizorzy oraz zespół techniczny.

Dobrze zorganizowany sampling to bardzo skuteczna forma promocji. Bardzo istotne jest jednak dotarcie do osób, które są potencjalnymi odbiorcami danego produktu. Dlatego dużą wagę przywiązujemy do szkoleń zespołu samplingowego i wyboru odpowiedniej formy przekazu – mówi Agnieszka Belusiak.

Desperados Nocturno to piwo o smaku tequili z dodatkiem ciemnego rumu oraz mezcalu. Jest   dostępne w butelkach o pojemności 400 ml oraz puszkach 500 ml.  Desperados Nocturno to trzeci wariant marki obok Desperados i Desperados Red.


tagi: Cursor , sampling , Desperados Nocturno , marketing ,