Z rynku FMCG

Lech Premium w limitowanej edycji gotowy na Woodstock

Wtorek, 21 lipca 2015
Lech Premium po raz drugi jest Sponsorem Głównym Przystanku Woodstock. O specjalne atrakcje i pozytywne doznania uczestników festiwalu zadba Leszek Chmielewski. Z tej okazji opracowano dwie nowe, limitowane wersje opakowań - ogólnopolską oraz lokalną, która będzie dostępna wyłącznie podczas imprezy w Kostrzynie nad Odrą oraz w okolicach.
Tegoroczna - 21. edycja Przystanku Woodstock wystartuje 30 lipca i potrwa do 1 sierpnia. Impreza jest jednym z największych letnich festiwali muzycznych w Polsce, który - podobnie jak rok temu -  wspiera marka Lech Premium.

Tego lata Lech Premium zaprezentuje się w dwóch nowych odsłonach - festiwalowej (sprzedawanej wyłącznie na terenie imprezy i jej okolicach) oraz ogólnopolskiej (już dostępnej w sprzedaży w całej Polsce). Nowy design opakowań nawiązuje do atrybutów kojarzących się z rockowym stylem: bransoletek z ćwiekami (edycja ogólnopolska) oraz ramoneski z pinami (edycja lokalna) W materiałach reklamowych, rockowy wydźwięk opakowania dopełnia zielony irokez na puszkach piwa.

Na uczestników Festiwalu czeka wiele atrakcji, które znajdą się w strefie Lecha Premium i Lecha Free. Mgiełka wodna, ciężarówki rozwożące lód w kubełkach czy strefa fryzjerska, w której każdy z festiwalowiczów będzie mógł zadbać o oryginalną, zieloną fryzurę - to tylko część z aktywności przygotowanych przez Sponsora Głównego.

Działania promocyjne marki Lech Premium ruszają w lipcu br. Ogólnopolska kampania obejmuje outdoor, również w niestandardowej odsłonie, oraz reklamę w pociągach PKP. Dodatkowo, w wybranych stacjach radiowych - Trójka Polskie Radio oraz Antyradio - pojawią się audycje sponsorowane. Całość uzupełni kampania digital, komunikacja na Facebooku i Spotify oraz działania PR.


tagi: Lech Premium , limitowana edycja , puszka , piwo , Woodstock ,