„Danio wychodząc poza tradycyjny format serków homogenizowanych i wprowadzając innowacyjny produkt – Danio Shake It, ma na celu poszerzenie portfolio tej ulubionej przez konsumentów marki o produkty on-the-go i pokazanie, że swoje ulubione Danio można zabrać ze sobą wszędzie.” –
powiedziała Ewa Gayny, kierownik ds. relacji zewnętrznych i komunikacji w Danone.
Danio Shake It w wygodnym opakowaniu ze słomką, jest łatwą, pożywną i szybką przekąską w ciągu dnia - gotową do spożycia i zawsze pod ręką. Wystarczy wstrząsnąć opakowaniem, wbić słomkę i pozbyć się Małego Głoda, gdziekolwiek się jest.
Danio Shake It występuje w dwóch wariantach smakowych:
waniliowym i truskawkowym.
Gramatura: 240 g, Cena rekomendowana: 3,49 zł Premiera Danio Shake It jest połączona z niestandardową aktywacją digitalową – wirtualną grą miejską „Odkryj wstrząsająca prawdę” opartą na mechanizmie Google Street View, która jest dostępna na stronie
www.danio.com.pl. Sugerując się wskazówkami i kompasem zamieszczonym w grze internauci mogą przemieszczać się ulicami danego miasta i znaleźć znacznik sugerujący, że to właśnie w tym miejscu Mały Głód został zapity. W wirtualnej grze codziennie do wygrania są słuchawki Philips i abonamenty Spotify. Na fanów brandbohatera czekają również ciekawe konkursy i gry miejskie
z nagrodami w nadmorskich kurortach - 18.07 Międzyzdroje, 25.07 Kołobrzeg, 1.08 Łeba, 8.08 Sopot, 15.08 Dębki, 22.08 Hel.