Z rynku FMCG

Specjal po raz kolejny z dumą sponsoruje rekonstrukcję bitwy pod Grunwaldem

Czwartek, 16 lipca 2015
Piwo Specjal, najbardziej popularna marka regionalna na północy Polski, po raz siódmy jest sponsorem jednego z najważniejszych wydarzeń w regionie: rekonstrukcji bitwy pod Grunwaldem.
Inscenizacja wielkiej bitwy odbędzie się 18 lipca 2015 r. Będzie to już osiemnasta rekonstrukcja, w której na oczach ponad 100 000 widzów walczyć będzie blisko 1400 rycerzy. Wydarzenie jest kulminacją Dni Grunwaldu - wielkiej imprezy sponsorowanej przez Specjala.

Przez kilka dni poprzedzających rekonstrukcję bitwy, na pola Grunwaldu ściągają miłośnicy historii i rycerskich zwyczajów. Wyjątkowy charakter tego wydarzenia przyciąga też pasjonatów walk dawnych: podczas Dni Grunwaldu rozgrywane są turnieje i mistrzostwa Polski w wielu kategoriach związanych z tradycją rycerską. Goście mogą też poznać i doświadczyć wielu aspektów średniowiecznej codzienności: rozgrywkom towarzyszą warsztaty, targi rzemieślnicze oraz pokazy.

Specjal, sponsor tego wielkiego wydarzenia, to marka o regionalnym rodowodzie. Jest silnie obecna w codziennym życiu regionu i przez lata obecności stała się niemal jego wizytówką. Swój lokalny charakter i szacunek dla tradycji podkreśla nie tylko obecnością na najważniejszych lokalnych wydarzeniach, ale też nowym niefiltrowanym wariantem. Naturalnie mętny Specjal Niefiltrowany z Rokitnikiem jest warzony tradycyjnymi metodami, tak jak kiedyś, z pominięciem filtracji, a unikalności nadaje mu dodanie lokalnego składnika – rokitnika.

Jadąc na pola Grunwaldu można go posmakować w wielu lokalach z tradycyjną kuchnią warmińską, stowarzyszonych w sieci „Kulinarnego Dziedzictwa Warmii, Mazur i Powiśla” - m.in. w Olsztynku (Karczma z Zielonym Piecem), w Gryźlinach (Zajazd Gryźliński), w pałacu w Myślętach koło Uzdowa. W Olsztynie piwo Specjal i lokalna kuchnia czekają m.in. w restauracjach Staromiejska, Zamkowa, Moja i Zakątki Europy.



tagi: Grupa Żywiec , Specjal , piwo , sponsor , bitwa pod Grunwaldem ,