Advertisement

Wiadomości

Folwark rozszerza dystrybucję

Czwartek, 09 lipca 2015
Dostępność sosów Folwark zatacza coraz szersze kręgi, nie tylko w Polsce, ale i za granicą, jeśli chodzi o sklepy tradycyjne różnych formatów, sieci ogólnopolskie i lokalne, jak i hurtownie. Producent wykorzystuje wszelkie możliwe kanały w celu dotarcia do konsumentów, aby mogli oni dokonać zakupu w swoim najbliższym sklepie.
Firma podpisała w ostatnich tygodniach szereg nowych kontraktów handlowych, m.in. ze sklepami sieci Carrefour. Asortyment w pięciu smakach: Sos kebab- gyros ostry, Sos kebab– gyros łagodny, Remulada duńska, Sos salsa mexicana i Sos madziarów wkrótce pojawią się w 84 hiper- i supermarketach. Zacieśniona została również współpraca z siecią Marcpol. Asortyment ośmiu smaków: Sos kebab-gyros ostry, Sos kebab – gyros łagodny, Remulada duńska, Sos salsa mexicana, Sos madziarów, Dressing 1000 wysp, Sos czosnkowy oraz Sos barbecue można będzie zakupić w 48 punktach na terenie całego kraju.

 „Do rozwoju dystrybucji nowych produktów detalicznych staramy się wykorzystywać wszelkie możliwe kanały, które dają gwarancję sensownego efektu zadowalającego wszystkich uczestników tej gry rynkowej. Szczególną wagę przykładamy do wypracowania takich relacji, w efekcie których to konsument powinien być usatysfakcjonowany ceną zakupu oraz oczywiście jakością. Jakość, której jesteśmy pewni, obroni się sama, albowiem klient o wiele dłużej pamięta dobry smak niż niską cenę.” – mówi Łukasz Kotaniec, członek zarządu Kotaniec Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa.   

W czerwcu br. rozpoczęto również współpracę z firmą Marsyl, która jest odpowiedzialna za dystrybucję sosów Folwark w punktach gastronomicznych w pasie nadmorskim od Darłowa do Międzyzdrojów. Na znaczeniu zyskuje eksport. Walory smakowe sosów Folwark zostały docenione przez rynek amerykański i perspektywy rozwoju są tam obiecujące zarówno w kanale tradycyjnym, jak i HoReCa. Firma Everfresh- dystrybutor obsługujący sieci polskich sklepów w Chicago i okolicach- została oficjalnym partnerem handlowym na terenie Stanów Zjednoczonych.

Kanał HoReCa jest bardzo ważny i zamierzamy umacniać w nim swoją pozycję, m.in. przez wprowadzenie nowych smaków w butelkach 1000 ml” – dodaje Łukasz Kotaniec.

Firma Folwark powstała w 1991r. Początkowo zatrudniając kilka osób zajmowała się jedynie produkcją majonezu. W trakcie swojej ponad 20-letniej działalności rozszerzyła portfolio o wiele unikalnych produktów. Od 1.01.2015 r., kontynuuje działalność pod nazwą Kotaniec Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością półka komandytowa. Korzystając  z doświadczenia ponad 100 pracowników, zaspokaja potrzeby najbardziej wymagających konsumentów, produkując nie tylko tradycyjne, ale również unikalne sosy kuchni etnicznych.

www.folwark.com.pl



tagi: Folwark , dystrybucja , rozwój ,