Dynamiczny wzrost kategorii
W bieżącym roku kategoria mrożonych napojów herbacianych w Polsce odnotowuje dynamiczny wzrost sprzedaży, odwracając spadkowy trend dominujący w ostatnich latach. To kategoria, która rośnie najszybciej, wyprzedzając kategorię wód, soków i napojów izotonicznych.
Konsumenci sięgający po mrożone napoje herbaciane szczególnie cenią ich naturalne składniki właściwości orzeźwiające. NESTEA wychodząc naprzeciw trendom i oczekiwaniom konsumentów coraz częściej poszukujących produktów opartych o naturalnych składnikach i o obniżonej kaloryczności, wprowadza do swojej oferty Black Tea z ekstraktem z liści stewii, który jest słodzikiem pochodzenia naturalnego. Do niedawna jedynie NESTEA Green Tea o smaku cytrusowym oraz truskawkowo-aloesowym były słodzone ekstraktem z liści stewii. Od czerwca w tej wersji dostępna jest również NESTEA Black Tea.
Wsparcie sprzedażyWraz z pojawieniem się NESTEA Black Tea z dodatkiem ekstraktu z liści stewii w telewizji rozpoczęła się emisja 10-sekundowego spotu podkreślającego naturalny charakter składników napojów NESTEA. Spot emitowany będzie do połowy września w największych stacjach telewizyjnych, kanałach tematycznych oraz największych portalach video w Internecie.
Naturalny charakter NESTEA podkreślą również dedykowane materiały POP. Marka otrzyma także silne wsparcie w Internecie, w tym w mediach społecznościowych oraz poprzez działania PR skierowane do mediów i blogosfery.
Nowy spot można obejrzeć pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=fxKFqDtQlIY Kampania „Weź łyk wolności!”NESTEA od maja prowadzi wielomiesięczną kampanię „Weź łyk wolności!”, w której NESTEA zachęca do chwili przerwy w ciągu dnia, aby zatrzymać się na chwilę, złapać oddech, spojrzeć na codzienne sprawy z perspektywy. W takich chwilach wolności można przypomnieć sobie, że życie jest wspaniałe, nabrać sił do dalszego działania i uwolnić swój umysł.
Kampanii towarzyszy oficjalny hymn marki przygotowany przez słynny europejski duet Nico&Vinz. Utwór „Fresh Idea” powstał z inspiracji przesłaniem kampanii „Smak wolności”. Muzyka nagrana przez Nico&Vinz jest wykorzystywana m.in. w najnowszym spocie reklamowym. Utwór promowany jest na platformie muzycznej „Spotify”, gdzie można również wysłuchać playlisty dedykowanej NESTEA.
Więcej informacji: www.nestea.pl