Filmowo i z nagrodami!Cukier trzcinowy Cukier Królewski doskonale sprawdza się w upalne dni jako dodatek do orzeźwiających napojów i lemoniad. Ale… nie tylko. Licząc na kreatywność konsumentów producent marki zachęca do udziału w letniej promocji z nagrodami w postaci:
- vouchera na kuchnię marzeń o wartości 15 000 zł (nagroda I stopnia),
- 10 robotów kuchennych Thermomix (nagrody II stopnia),
- 100 grillów elektrycznych Raclette (nagrody III stopnia).
Promocja potrwa od 1 lipca do 14 sierpnia. Aby wziąć w niej udział, wystarczy zakupić dowolny produkt z rodziny cukrów trzcinowych Cukier Królewski, zachować paragon, a następnie poprzez stronę www.SłodkieOrzeźwienie.pl przesłać kreatywny przepis własnego autorstwa. Ponieważ tegoroczne lato Cukier Królewski spędza „na filmowo”, istotne jest, aby przesłana recepturowa inspirowana była tematyką filmową, a w roli głównej występował cukier trzcinowy.
Królewski chillout przy lemonbusiePoza promocją konsumencką producent na wakacyjny czas zaplanował wyjątkowo relaksujące atrakcje. Jako partner „Kina na leżakach” towarzyszył będzie tej akcji tworząc obok letnich kin strefy chillout. Będzie w nich Lemonbus, który zapewni pełne orzeźwienie. Każdy kto go odwiedzi otrzyma pyszną bezpłatną lemoniadę na bazie cukru trzcinowego oraz po naciśnięciu specjalnego przycisku schłodzić się orzeźwiającą wodną mgiełką. Dodatkowo w strefie znajdą się leżaki oraz specjalna ścianka foto z tropikalnym krajobrazem, na której tle można będzie robić sobie pamiątkowe zdjęcia z wakacji. W strefie chillout Cukru Królewskiego organizowane będą również quizy, podczas których wygrać będzie można plażowe gadżety: parawany, piłki i okulary słoneczne. Na trasie Lomonbusa i „Kina na leżakach” będzie prawie 50 miejscowości z centralnej Polski oraz nadmorskie kurorty.
Letnie działania producenta Cukru Królewskiego wsparte są intensywną kampanią online, reklamą w magazynach telewizyjnych oraz działaniami na Facebooku „Życie Jest Słodkie” i komunikacją PR. Celem kampanii jest zachęcenie konsumentów do różnorodnego wykorzystania w kuchni cukru trzcinowego oraz utrwalenie wizerunku nowych opakowań produktów marki Cukier Królewski, ze szczególnym uwzględnieniem: cukru trzcinowego 500 g oraz cukru trzcinowego w opakowaniu z okienkiem 400 g.