Kampanie i Promocje

Prawdziwie rześki sposób orzeźwienia - Tyskie Radler z nowym spotem telewizyjnym

Środa, 24 czerwca 2015
Tyskie Radler to połączenie goryczki Tyskiego Gronie ze smakiem świeżych cytryn, pojawiło się na rynku z początkiem sezonu. Z najnowszego filmu reklamowego piwosze dowiadują się, że ta nowa odmiana Tyskiego gwarantuje prawdziwie rześkie orzeźwienie. Najświeższy spot jest doskonałym przykładem zabawy konwencją i wykorzystania poczucia humoru.
Miłośnicy radlerów poznali już naszą rześką propozycję na cieplejsze dni i docenili jej smak. Teraz chcielibyśmy im pokazać, jak wygląda świat Tyskiego Radlera – mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek – Tyskie Radler to piwo dla osób, które mają poczucie humoru i potrafią złapać świeżą perspektywę na każdy dzień.

W nowym spocie w zabawny sposób zestawiono sąsiadujących ze sobą mężczyzn, którym wyjątkowo doskwiera panujący upał. Idealny i skuteczny sposób na rześkie orzeźwienie znajduje tylko jedna para przyjaciół. Jaki to sposób można będzie dowiedzieć się już dziś, oglądając reklamę w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Tyskie Radler otrzyma też wsparcie w Internecie.

Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja Young&Rubicam. Spot telewizyjny w reżyserii Szymona Pawlika, przygotował dom produkcyjny Papaya Films. Postprodukcją zajęło się Platige Image, a udźwiękowieniem Juice. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Działania PR prowadzi Q&A Communications.



źródło: kp.pl


tagi: Kampania Piwowarska , Tyskie Radler , piwo , spot telewizyjny ,