Prawdziwie rześki sposób orzeźwienia - Tyskie Radler z nowym spotem telewizyjnym
Środa, 24 czerwca 2015
Tyskie Radler to połączenie goryczki Tyskiego Gronie ze smakiem świeżych cytryn, pojawiło się na rynku z początkiem sezonu. Z najnowszego filmu reklamowego piwosze dowiadują się, że ta nowa odmiana Tyskiego gwarantuje prawdziwie rześkie orzeźwienie. Najświeższy spot jest doskonałym przykładem zabawy konwencją i wykorzystania poczucia humoru.
– Miłośnicy radlerów poznali już naszą rześką propozycję na cieplejsze dni i docenili jej smak. Teraz chcielibyśmy im pokazać, jak wygląda świat Tyskiego Radlera – mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek – Tyskie Radler to piwo dla osób, które mają poczucie humoru i potrafią złapać świeżą perspektywę na każdy dzień.
W nowym spocie w zabawny sposób zestawiono sąsiadujących ze sobą mężczyzn, którym wyjątkowo doskwiera panujący upał. Idealny i skuteczny sposób na rześkie orzeźwienie znajduje tylko jedna para przyjaciół. Jaki to sposób można będzie dowiedzieć się już dziś, oglądając reklamę w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Tyskie Radler otrzyma też wsparcie w Internecie.
Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja Young&Rubicam. Spot telewizyjny w reżyserii Szymona Pawlika, przygotował dom produkcyjny Papaya Films. Postprodukcją zajęło się Platige Image, a udźwiękowieniem Juice. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Działania PR prowadzi Q&A Communications.
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.