Aleksander Doba ambasadorem marki Bosman w kampanii „Moje życie. Moja pasja.”
Poniedziałek, 22 czerwca 2015
W czerwcu rozpoczął się nowy etap kampanii outdoorowej marki Bosman „Moje życie. Moja pasja.”. Ambasadorem marki został Aleksander Doba – polski podróżnik, pierwszy człowiek na świecie, który samotnie przepłynął kajakiem przez Atlantyk. Za swoją wyprawę został uhonorowany tytułem Podróżnika Roku amerykańskiej edycji magazynu National Geographic.
Bohater nowej odsłony kampanii marki Bosman – Aleksander Doba – to wyjątkowy podróżnik, którego dokonania wzbudzają uznanie na całym świecie. Ten 69-latek jest jedynym na świecie człowiekiem, który samotnie przepłynął kajakiem Ocean Atlantycki w jego najszerszym miejscu. Podróżnik przez 6 miesięcy pokonał ponad 12 tysięcy kilometrów. Doba to także laureat prestiżowego konkursu amerykańskiej edycji magazynu National Geographic, który odznaczył go tytułem Podróżnika Roku 2015. Oficjalne wręczenie nagrody odbyło się 11 czerwca br. w Waszyngtonie. To wyjątkowe wyróżnienie jest ukoronowaniem jego niezwykłych osiągnięć. „Jesteśmy zaszczyceni, że możemy współpracować z tak inspirującą osobą, jak Aleksander Doba. Marka Bosman motywuje do realizowania pasji i własnego pomysłu na życie. Jest stworzona dla mężczyzn zdecydowanych, potrafiących z determinacją dążyć do obranego przez siebie celu. Aleksander Doba w stu procentach odzwierciedla te cechy” – mówi Agnieszka Filek, Brand Manager marki Bosman.
Celem tej odsłony kampanii jest pokazanie, że prawdziwą pasję można znaleźć w każdym wieku. Najważniejsze, aby każdego dnia brać ster życia w swoje ręce i świadomie nim kierować. W browarze Bosman już od 166 lat warzone jest piwo dla mężczyzn, którzy konsekwentnie podążają obraną drogą, niezależnie od porażek czy sukcesów. W tym właśnie tkwi sekret prawdziwej pasji. Aleksander Doba wciąż pokonuje własne bariery i wytrwale dąży do nowo wyznaczanych celów. Jak sam mówi: „Często wypływałem za daleko, przekraczając granice możliwości” .
Na pytanie, dlaczego zdecydował się wziąć udział w kampanii marki Bosman, Aleksander Doba odpowiada: „Powód jest prosty – Bosman to marka, której wartości są mi bardzo bliskie. Bosman mówi o odwadze, wytrwałości o realizowaniu swoich pasji. To cechy, z którymi się utożsamiam. Bosman to też część mojego regionu. Mieszkam w Policach, a marka Bosman od wielu lat uczestniczy w życiu mieszkańców Szczecina i okolic. Dlatego, gdy dostałem propozycję udziału w kampanii „Moje życie, moja pasja”, nie musiałem się długo zastanawiać”.
Kampania outdoorowa „Moje życie. Moja pasja.” z udziałem Aleksandra Doby rozpoczęła się w czerwcu br. w Szczecinie i jego okolicach. Autorem kreacji jest agencja LSCG, zdjęcia wykonał Marek Straszewski, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD.
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.