Kampanie i Promocje

Rusza kampania sponsoringowa „Run Zero”! Warka Radler 0,0% zaprasza do aktywnej zabawy

Poniedziałek, 22 czerwca 2015
W poniedziałek 22 czerwca 2015 r. rusza w telewizji kampania sponsoringowa “Run Zero”. Jedyny bezalkoholowy radler na rynku, Warka Radler 0,0%, zaprasza do udziału w imprezie, którą marka będzie sponsorować już po raz drugi. “Run Zero” - pełna radości impreza biegowa w duchu zespołowej zabawy, odbędzie się w Gdyni 30 sierpnia 2015 r.
Druga edycja “Run Zero” będzie kulminacją rekreacyjnego sezonu 2015, który Warka Radler 0,0% rozpoczęła jako partner największej imprezy biegowej w kraju: Orlen Warsaw Marathon. Aktywności biegowe i rekreacyjne, wspierane przez bezalkoholowy wariant radlera od Warki, systematycznie poszerzają listę okazji tradycyjnie kojarzonych z kategorią radlerów.  

Warka Radler 0,0% to napój orzeźwiający dla dorosłych, znakomicie gasi pragnienie i orzeźwia nutą piwnej goryczki, zastępując w ten sposób klasyczne napoje orzeźwiające. Jest od nich mniej słodki, zawiera mniejszą ilość cukru i bardzo dobrze sprawdza się w wielu codziennych sytuacjach, także tam, gdzie radlery 2% nie mają wstępu.

Warka Radler 0,0% gasi pragnienie i orzeźwia podczas aktywności na świeżym powietrzu. Towarzyszy w podróży i w posiłkach w pracy. Co najważniejsze, wciąż pozostaje Warką Radler - napojem, który budzi chęć do wspólnej zabawy na świeżym powietrzu.

Z myślą o radosnej stronie rekreacji na wakacyjnym luzie, w 2014 r. narodziła się idea sponsorowania wydarzenia, w którym zabawa połączy się z aktywnością sportową. W pierwszej edycji „Run Zero” w sierpniu 2014 r. wzięło udział niemal pół tysiąca uczestników.

Spot 15s. przygotowany w ramach kampanii sponsoringowej, będzie emitowany w stacjach ogólnopolskich i tematycznych, a także w kanałach VOD. Działania wspierać będzie PR i online, głównie na profilu Warki Radler, który liczy ponad 270 tysięcy fanów.

Kampanię sponsoringową “Run Zero” dla Warki Radler przygotowały agencje: ATL - agencja Just, BTL - Man at Work, PR – agencja Roots PR, online – agencja Hypercrew,, media zaplanował dom mediowy MediaVest.  Spot został wyprodukowany przez dom produkcyjny Film Produkcja.

Organizatorem imprezy „Run Zero” jest agencja BRAVE.



tagi: Warka Radler , Run Zero , kampania sponsoringowa ,