W poniedziałek 22 czerwca 2015 r. rusza w telewizji kampania sponsoringowa “Run Zero”. Jedyny bezalkoholowy radler na rynku, Warka Radler 0,0%, zaprasza do udziału w imprezie, którą marka będzie sponsorować już po raz drugi. “Run Zero” - pełna radości impreza biegowa w duchu zespołowej zabawy, odbędzie się w Gdyni 30 sierpnia 2015 r.
Druga edycja “Run Zero” będzie kulminacją rekreacyjnego sezonu 2015, który Warka Radler 0,0% rozpoczęła jako partner największej imprezy biegowej w kraju: Orlen Warsaw Marathon. Aktywności biegowe i rekreacyjne, wspierane przez bezalkoholowy wariant radlera od Warki, systematycznie poszerzają listę okazji tradycyjnie kojarzonych z kategorią radlerów.
Warka Radler 0,0% to napój orzeźwiający dla dorosłych, znakomicie gasi pragnienie i orzeźwia nutą piwnej goryczki, zastępując w ten sposób klasyczne napoje orzeźwiające. Jest od nich mniej słodki, zawiera mniejszą ilość cukru i bardzo dobrze sprawdza się w wielu codziennych sytuacjach, także tam, gdzie radlery 2% nie mają wstępu.
Warka Radler 0,0% gasi pragnienie i orzeźwia podczas aktywności na świeżym powietrzu. Towarzyszy w podróży i w posiłkach w pracy. Co najważniejsze, wciąż pozostaje Warką Radler - napojem, który budzi chęć do wspólnej zabawy na świeżym powietrzu.
Z myślą o radosnej stronie rekreacji na wakacyjnym luzie, w 2014 r. narodziła się idea sponsorowania wydarzenia, w którym zabawa połączy się z aktywnością sportową. W pierwszej edycji „Run Zero” w sierpniu 2014 r. wzięło udział niemal pół tysiąca uczestników.
Spot 15s. przygotowany w ramach kampanii sponsoringowej, będzie emitowany w stacjach ogólnopolskich i tematycznych, a także w kanałach VOD. Działania wspierać będzie PR i online, głównie na profilu Warki Radler, który liczy ponad 270 tysięcy fanów.
Kampanię sponsoringową “Run Zero” dla Warki Radler przygotowały agencje: ATL - agencja Just, BTL - Man at Work, PR – agencja Roots PR, online – agencja Hypercrew,, media zaplanował dom mediowy MediaVest. Spot został wyprodukowany przez dom produkcyjny Film Produkcja.
Organizatorem imprezy „Run Zero” jest agencja BRAVE.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.