W poniedziałek 22 czerwca 2015 r. rusza w telewizji kampania sponsoringowa “Run Zero”. Jedyny bezalkoholowy radler na rynku, Warka Radler 0,0%, zaprasza do udziału w imprezie, którą marka będzie sponsorować już po raz drugi. “Run Zero” - pełna radości impreza biegowa w duchu zespołowej zabawy, odbędzie się w Gdyni 30 sierpnia 2015 r.
Druga edycja “Run Zero” będzie kulminacją rekreacyjnego sezonu 2015, który Warka Radler 0,0% rozpoczęła jako partner największej imprezy biegowej w kraju: Orlen Warsaw Marathon. Aktywności biegowe i rekreacyjne, wspierane przez bezalkoholowy wariant radlera od Warki, systematycznie poszerzają listę okazji tradycyjnie kojarzonych z kategorią radlerów.
Warka Radler 0,0% to napój orzeźwiający dla dorosłych, znakomicie gasi pragnienie i orzeźwia nutą piwnej goryczki, zastępując w ten sposób klasyczne napoje orzeźwiające. Jest od nich mniej słodki, zawiera mniejszą ilość cukru i bardzo dobrze sprawdza się w wielu codziennych sytuacjach, także tam, gdzie radlery 2% nie mają wstępu.
Warka Radler 0,0% gasi pragnienie i orzeźwia podczas aktywności na świeżym powietrzu. Towarzyszy w podróży i w posiłkach w pracy. Co najważniejsze, wciąż pozostaje Warką Radler - napojem, który budzi chęć do wspólnej zabawy na świeżym powietrzu.
Z myślą o radosnej stronie rekreacji na wakacyjnym luzie, w 2014 r. narodziła się idea sponsorowania wydarzenia, w którym zabawa połączy się z aktywnością sportową. W pierwszej edycji „Run Zero” w sierpniu 2014 r. wzięło udział niemal pół tysiąca uczestników.
Spot 15s. przygotowany w ramach kampanii sponsoringowej, będzie emitowany w stacjach ogólnopolskich i tematycznych, a także w kanałach VOD. Działania wspierać będzie PR i online, głównie na profilu Warki Radler, który liczy ponad 270 tysięcy fanów.
Kampanię sponsoringową “Run Zero” dla Warki Radler przygotowały agencje: ATL - agencja Just, BTL - Man at Work, PR – agencja Roots PR, online – agencja Hypercrew,, media zaplanował dom mediowy MediaVest. Spot został wyprodukowany przez dom produkcyjny Film Produkcja.
Organizatorem imprezy „Run Zero” jest agencja BRAVE.
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.