Bahlsen to czołowy producent ciastek na polskim rynku i lider innowacji. W swoim portfolio posiada trzy z najbardziej znanych marek: HIT – lider w segmencie markiz, Krakuski – największa marka na rynku ciastek oraz Leibniz – numer jeden na rynku markowych herbatników maślanych.
Marka podobnie jak w poprzednich latach, osadziła historię spotu w kontekście imprezy. Tym razem główny bohater – młody chłopak z naręczem ciastek HIT informuje starszą sąsiadkę o wieczornym spotkaniu ze znajomymi, zapewniając, że będzie cicho i spokojnie, podczas gdy tak naprawdę szykuje najgorętszą domówkę w mieście. Jeśli ktoś jest ciekawy jak skończyła się ta przygoda, może zobaczyć nowy spot marki na jej profilu facebook
www.facebook.com/hitprzebojowapaczka . Spoty mają dwie długości 30 i 15 sek.
Kampania zagości na telewizyjnych ekranach przez 12 tygodni. Oprócz największych stacji telewizyjnych w Polsce marka będzie obecna szeroko w Internecie i mediach społecznościowych. Zaplanowano też wiele działań we własnych kanałach producenta na YouTube i Facebooku. Część komunikacji obejmie też działania na smartfonach i konsolach.
Celem realizowanej kampanii jest odświeżenie wizerunku młodzieżowej, nowoczesnej marki, której produkty nadają się na spotkania w gronie znajomych. W tegorocznej ofercie marki znajdziemy również dwie nowości: limitowaną wersje markiz HIT Crème Brûlée oraz wariant impulsowy HIT-ów czekoladowych.
Za kreację spotu odpowiadała agencja BrainBox. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Film Reaktor. Zakup mediów zrealizował Starcom.
Link do spotu:
https://www.youtube.com/watch?v=rzKlA3ajOYo Marka HIT to lider na rynku markiz z udziałem 45%* *Bahlsen Polska za AC Nielsen: Total Poland, udziały procentowe w sprzedaży wolumenowej w segmencie markiz za okres DJ15.