Kampanie i Promocje

HIT robi imprezę

Czwartek, 18 czerwca 2015
Na początku czerwca ruszyła nowa kampania marki HIT. Na jej potrzeby producent stworzył całkiem nową wersję filmu reklamowego pod hasłem „HIT robi imprezę”. Spoty emitowane są na antenach telewizji ogólnopolskich oraz stacji tematycznych do końca sierpnia br. Kampania obejmuje także intensywne działania w mediach społecznościowych i Internecie.
Bahlsen to czołowy producent ciastek na polskim rynku i lider innowacji. W swoim portfolio posiada trzy z najbardziej znanych marek: HIT – lider w segmencie markiz, Krakuski – największa marka na rynku ciastek oraz Leibniz – numer jeden na rynku markowych herbatników maślanych.

Marka podobnie jak w poprzednich latach, osadziła historię spotu w kontekście imprezy. Tym razem główny bohater – młody chłopak z naręczem ciastek HIT informuje starszą sąsiadkę o wieczornym spotkaniu ze znajomymi, zapewniając, że będzie cicho i spokojnie, podczas gdy tak naprawdę szykuje najgorętszą domówkę w mieście. Jeśli ktoś jest ciekawy jak skończyła się ta przygoda, może zobaczyć nowy spot marki na jej profilu facebook www.facebook.com/hitprzebojowapaczka . Spoty mają dwie długości 30 i 15 sek.

Kampania zagości na telewizyjnych ekranach przez 12 tygodni. Oprócz największych stacji telewizyjnych w Polsce marka będzie obecna szeroko w Internecie i mediach społecznościowych. Zaplanowano też wiele działań we własnych kanałach producenta na YouTube i Facebooku. Część komunikacji obejmie też  działania na smartfonach i konsolach.

Celem realizowanej kampanii jest odświeżenie wizerunku młodzieżowej, nowoczesnej marki, której produkty nadają się na spotkania w gronie znajomych. W tegorocznej ofercie marki znajdziemy również dwie nowości: limitowaną wersje markiz HIT Crème Brûlée oraz wariant impulsowy HIT-ów czekoladowych.

Za kreację spotu odpowiadała agencja BrainBox. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Film Reaktor. Zakup mediów zrealizował Starcom.


Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=rzKlA3ajOYo

Marka HIT to lider na rynku markiz z udziałem 45%*



*Bahlsen Polska za AC Nielsen: Total Poland, udziały procentowe w sprzedaży wolumenowej w segmencie markiz za okres DJ15. 


tagi: HIT , ciastka , kampania reklamowa , markizy , HIT Crème Brûlée ,