Jednym z elementów kampanii wprowadzającej Red Bull Summer Edition na polski rynek jest uruchomiona 1 czerwca strona internetowa
http://latowpuszce.redbull.pl. Na odwiedzających czeka specjalna zabawa. Zadaniem użytkownika jest odnalezienie 3 puszek Red Bull Summer Edition, ukrytych w wakacyjnej grafice. Nagrodą za rozwiązanie zagadki jest porcja Red Bulla z limitowanej edycji. Puszki będą do wygrania codziennie, od 1 do 30 czerwca 2015r.
Jednymi z pierwszych, którzy przetestowali nowy smak skrzydlatego napoju byli sportowcy m.in. Kuba Przygoński, najlepszy polski rajdowy motocyklista, Wojtek Pawlusiak, snowboardzista
z europejskiej czołówki czy rowerzysta MTB, Szymon Godziek. To, jak Red Bull Summer Edition dodał im skrzydeł, można było zobaczyć na ich kanałach w mediach społecznościowych. Ich letnim postom towarzyszył hashtag #latowpuszce. Z tym hashtagiem związany jest także konkurs na Instagramie. Oznaczając #latowpuszce swoje wakacyjne zdjęcie z Red Bull Summer Edition i tagując @redbullpolska można wygrać unikalne pendrive’y. Konkurs trwa do 8 czerwca 2015.