Od 1 czerwca w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych będzie emitowany spot reklamowy nowego piwa - Carlsberg NOX.
30 sekundowy spot pokazuje nową markę w portfolio Carlsberg – Carlsberg NOX. Reklama prezentuje piwo jako propozycję skierowaną do młodych osób, które doskonały produkt cenią na równi z pięknym designem opakowania. W pełnym energii spocie, inspirowane nocą opakowanie rozbłyska laserami. Całość uzupełniają dynamiczne ujęcia nocnej zabaw, którym towarzyszy przebój Calvina Harrisa – Blame ft. John Newman. Koncepcja spotu opiera się na kreatywnym pomyśle – grze słów Nox-Noc.
Dzięki chmieleniu na zimno chmielem Polaris, to unikalne wśród lagerów piwo wyróżnia wspaniały bukiet zapachowy z wyczuwalnym, subtelnym aromatem mięty pieprzowej i cytrusów oraz delikatną goryczką. Sprawia to, że piwo pije się niezwykle lekko i przyjemnie. Uwagę konsumentów przyciągnie z pewnością nowoczesne, unikalne na rynku, czarne opakowanie. - Piwa jasne pełne to nadal ponad 80% kategorii piwa w Polsce. Wiemy jednak, że konsumenci poszukują i są otwarci na nowości w tym segmencie. Carlsberg NOX to innowacyjny lager stworzony na pełne energii nocne imprezy. Doskonałe piwo chmielone na zimno chmielem Polaris zamknięte w stylowym, nowoczesnym opakowaniu - mówi Krzysztof Łojek, Brand Manager marki Carlsberg.
Koncepcję nowego spotu jak i wcześniejszego 8-sekundowego billboardu sponsorskiego przygotowała agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direct.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.