Początek kampanii, która została stworzona w duchu strategii marki - „Ułatwiamy życie”, zaplanowano na 1 czerwca. „Departament Wolnego Czasu”, powołany w jej ramach, chce, aby klienci mieli nie tylko więcej czasu na realizację swoich hobby, ale pragnie dać im również środki finansowe na robienie tego, co kochają. W ramach kampanii zorganizowano konkurs, który polega na udzieleniu jak najciekawszych odpowiedzi na kilka prostych pytań: „Co lubisz robić?”, „Z jakiego powodu nie zawsze jesteś w stanie to robić?”, „Dlaczego to Ty masz zgarnąć główną nagrodę?”.
Formularz zgłoszeniowy do konkursu jest dostępny pod adresem
www.virtu.com.pl/konkurs, gdzie znajduje się już także galeria uczestników wraz z ich zgłoszeniami. Zabawa będzie trwać przez cały czerwiec, a jej wyniki zostaną opublikowane po zakończeniu kampanii. Wśród wszystkich zgłoszeń zostaną wyłonieni: zwycięzcy dnia, na których czekają nagrody w wysokości 100 zł oraz zwycięzcy tygodnia, którzy mogą wygrać 1000 zł. Szczęśliwiec, który zgarnie nagrodę główną, wygra równowartość aż 3 pensji. Jest więc o co walczyć!
Virtu już od 1992 roku produkuje łatwe w przygotowaniu dania gotowe, ułatwiając codzienne życie swoich klientów – ludzi żyjących nowocześnie, ceniących swój wolny czas i nie zawsze mających chęć na przygotowywanie skomplikowanych posiłków. Firma postanowiła pójść o krok dalej i w jeszcze bardziej zauważalny sposób ułatwić życie konsumentów dań Virtu, zachęcając ich do tego, aby robili to, co naprawdę lubią – nawet, jeśli natrafiają na przeciwności.
źródło: virtu.com.pl