„Wykorzystanie spotów sponsoringowych przed najbardziej popularnymi serialami jest najlepszym sposobem dotarcia do grupy docelowej marki. Próbując dotrzeć do naszych konsumentek - kobiet po 35 roku życia, posiadających już rodziny, wybraliśmy programy najchętniej oglądane przez, tzw. panie domu spędzające swój wolny czas na odpoczynku z rodziną".- powiedział Tomasz Kanton, Brand PR Manager w Kompanii Piwowarskiej.
Kilkutygodniowa ogólnopolska kampania telewizyjna prowadzona jest w największych stacjach telewizyjnych przed serialami kobiecymi o dużej oglądalności i popularności, m.in. „M jak Miłość", „Klan", „Na dobre i na złe", czy „Złotopolscy".
Film reklamowy „Gingers. Piwo imbirowe" w żartobliwy i oryginalny sposób podkreśla specyficzny imbirowy smak Gingersa oraz wskazuje grupę docelową odbiorców, którą są przede wszystkim kobiety. Bohaterki reklamy, 3 utalentowane muzycznie aktorki, śpiewają piosenkę o dźwięcznie brzmiących słowach „Rimbi, rimbi, rimbi". Towarzyszący przekazowi reklamowemu dynamiczny i pełen energii utwór ma drugie dno, gdyż w rzeczywistości Panie występujące na scenie śpiewają „imbir, imbir, imbir".
Piwo Gingers stanowi unikalne połączenie intensywnego i oryginalnego smaku imbiru z orzeźwiającą słodką nutą. W portfolio Kompanii Piwowarskiej znajduje się od początku 2008 roku (czyli od czasu zakupu Browaru Belgia przez Kompanię Piwowarską), a na rynku od 2003 roku.
tagi: Gingers ,
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Z analizy ekspozycji półkowej przeprowadzonej przez firmę...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...