W tym roku udamy się w niezapomnianą podróż w słodkim stylu do krainy mistrzów deserów. Pomiędzy herbatnikami odnajdziemy kremowe nadzienie o smaku kultowego francuskiego Crème Brûlée. Charakterystyczne francuskie akcenty widoczne są również na opakowaniu zaprojektowanym przez warszawską agencję Well Rounded Design.
Produkt eksponowany jest w dedykowanych kartonach zbiorczych oraz nowych Quick Box’ach. Sprzedaż Hit’a Crème Brûlée wspierana będzie również dodatkowymi materiałami POSM w postaci woblerów informujących konsumentów o pojawieniu się nowości na półce. Na początku czerwca wystartuje również kampania w Social Media, silnie wspierająca nowość od lidera segmentu markiz.
Spójny koncept, silna pozycja marki HIT, a już w czerwcu nowa kampania TV – to trzy mocne powody, aby nowy Hit Crème Brûlée jak najszybciej zagościł na sklepowych półkach.
Sugerowana cena: 4,79 zł za opakowanie 220 g
Producent: Bahlsen Polska
www.facebook.com/hitprzebojowapaczka