Nowości

Bahlsen - Sezon dla zysków

Poniedziałek, 25 maja 2015
Jak co roku marka HIT przygotowała dla swoich konsumentów specjalną edycję popularnych markiz. Po ubiegłorocznym sukcesie smaków White Choco Delight i Caramel&Brownie, fani marki ponownie mogą liczyć na coś wyjątkowego.
W tym roku udamy się w niezapomnianą podróż w słodkim stylu do krainy mistrzów deserów. Pomiędzy herbatnikami odnajdziemy kremowe nadzienie o smaku kultowego francuskiego Crème Brûlée. Charakterystyczne francuskie akcenty widoczne są również na opakowaniu zaprojektowanym przez warszawską agencję Well Rounded Design.

Produkt  eksponowany  jest  w dedykowanych kartonach zbiorczych oraz nowych Quick Box’ach. Sprzedaż Hit’a  Crème Brûlée wspierana będzie również dodatkowymi materiałami POSM w postaci woblerów informujących konsumentów o pojawieniu się nowości na półce. Na początku czerwca wystartuje również kampania w Social Media, silnie wspierająca nowość od lidera segmentu markiz.

Spójny koncept, silna pozycja marki HIT,  a już w czerwcu nowa kampania TV – to trzy mocne powody, aby nowy Hit Crème Brûlée jak najszybciej zagościł na sklepowych półkach.

Sugerowana cena: 4,79 zł za opakowanie 220 g
Producent: Bahlsen Polska
www.facebook.com/hitprzebojowapaczka






tagi: Bahlsen , HIT , white choco delight , caramel & brownie , markizy ,