Kampanie i Promocje

Nowy Okocim Radler Cola z limonką z kampanią telewizyjną

Poniedziałek, 25 maja 2015
W maju, w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowany jest 15-sekundowy spot reklamowy nowego wariantu – Okocimia Radlera - Okocim Radler Cola z limonką.
W spocie podkreślone zostały orzeźwiające właściwości produktu. Miejscem akcji jest pustynia, która pod wpływem zderzenia piwa Okocim i coli z limonką, pokrywa się lodem. Spot informuje także, że nowy Radler marki Okocim został wybrany przez konsumentów w teście smaku miksów piwa z  colą o zawartości alkoholu do 3% wśród konsumentów Radlerów.

- Okocim Radler Cola z limonką to nasza propozycja na lato. Nowy spot marki bezpośrednio odwołuje się do gorących dni, w czasie których potrzebujemy orzeźwienia. Cieszymy się, że Okocim Radler Cola z limonką jest pozytywnie oceniany przez konsumentów. To dowód na to, że rynek piwny jest cały czas otwarty na napoje o wyjątkowym i niebanalnym smaku – mówi Maja Kowalska z działu marketingu marki Okocim.

Koncepcję spotu przygotowała agencja BRASIL, produkcją zajął się dom produkcyjny MOJO, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD.



tagi: Carlsberg Polska , okocim , radler , cola z limonką , kampania telewizyjna ,