Krzysztof Szultka, kierujący wcześniej działami marketingu między innymi w sieciach NEONET i KOMFORT, objął z końcem kwietnia stanowisko Dyrektora Marketingu polskiej sieci supermarketów POLOmarket.
Krzysztof Szultka posiada kilkunastoletnie doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii marketingowych dla dużych sieci detalicznych z różnych branż, przy efektywnym wykorzystywaniu szerokiego spektrum narzędzi komunikacyjnych dostępnych w obszarze ATL, BTL, PR oraz e-marketingu.
Nowy dyrektor marketingu odpowiedzialny będzie całościowo za strategię marketingową i komunikację POLOmarketu oraz wszystkie działania zbieżne z misją sieci opartą na idei „ulubionego sklepu”.
Grupa POLOmarket jest liderem na krajowym rynku polskich sklepów spożywczych. Strategia sieci na najbliższe lata zakłada budowanie nowoczesnych supermarketów, spełniających oczekiwania coraz bardziej świadomych i wymagających konsumentów. Kategoria, w której POLOmarket odgrywa już bardzo ważną rolę, będzie wzrastać, dlatego też spółka planuje rozszerzenie grup i kategorii produktów z segmentu aspiracyjnego i jakościowego.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.