Henkel Polska powołał Piotra Strzelczyka, pełniącego dotychczas obowiązki dyrektora marketingu w Dziale Kosmetyków, na stanowisko dyrektora sprzedaży kosmetyków Henkel Polska. W nowej funkcji Piotr Strzelczyk odpowiada za strategię i całość działań sprzedażowych firmy w obu kanałach dystrybucji - nowoczesnym i tradycyjnym.
Odpowiedzialność po Piotrze Strzelczyku za działania marketingowe przejęła Karolina Markiewicz-Kuskowska, awansując na dyrektora marketingu i trade marketingu w Dziale Kosmetyków Henkel Polska. Do jej nowych obowiązków należy opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych takich znanych marek firmy jak Palette, Taft, Syoss, Schauma, Glisskur i Fa.
Piotr Strzelczyk pracę w Henklu rozpoczął w 2009 roku, kiedy to objął stanowisko dyrektora marketingu w polskim oddziale firmy. Wcześniej pracował jako dyrektor marketingu w firmie Whirlpool. Nowy dyrektor sprzedaży Działu Kosmetyków Henkel Polska ma 41 lat i jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i marketing. Jest żonaty i ma dwoje dzieci. W wolnym czasie uprawia bieganie.
Karolina Markiewicz-Kuskowska z firmą Henkel jest związana od 2013 roku, kiedy to objęła stanowisko Senior Brand Managera odpowiedzialnego za kategorię produktów do koloryzacji włosów. Ostatnio pełniła także funkcję Senior Key Account Managera w dziale sprzedaży kosmetyków, odpowiadając za wybranych klientów międzynarodowych. Przed rozpoczęciem pracy w Henklu związana była zawodowo z Colgate-Palmolive. 37-letnia Karolina Markiewicz-Kuskowska ukończyła studia magisterskie o kierunku Marketing i zarządzanie na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Jest mężatką i ma dwoje dzieci. Jej pozazawodowe hobby to triathlon. Uwielbia także wędrówki górskie.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.