Silne wsparcie komunikacyjne wspiera launch nowych plastrów topionych Hochland. Ogólnopolska kampania realizowana będzie od czerwca, potrwa do końca listopada i obejmie TV, kino i outdoor.
Zdrowy styl życia jest dla konsumentów coraz ważniejszy! Na fali tego trendu coraz więcej osób sięga po naturalne produkty. Właśnie na te potrzeby konsumentów odpowiadają nowe plastry topione Hochland, które zyskały nową, poprawioną recepturę eliminującą konserwanty, produkowane są tylko z najlepszych, wysokiej jakości, wyselekcjonowanych składników: prawdziwych serów, wysokiej jakości dodatków i masła extra. Zupełnie nowy design opakowań podkreśla najwyższą jakość i inspiruje do zastosowań kulinarnych.
Innowacje, jakość i nieprzeciętny smak to filary sukcesu Hochland. Stawiamy na ciągłe udoskonalanie naszej oferty, a nowe kategorie, to strategiczny sposób na rozwój biznesu i całego rynku sera – powiedział Piotr Nagalski, Dyrektor Marketingu Hochland Polska.
Kampanię telewizyjną zaplanowano w największych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych, podczas godzin największej oglądalności. Z kolei reklama w kinach będzie realizowana przy wchodzących na ekrany hitach sezonu. Działaniom tym będzie towarzyszyło silne wsparcie 360°, w kilku mediach równolegle, także w Internecie, na największych portalach i w prasie. Przewidziano też szeroko zakrojone działania PR i sporo aktywności w punktach sprzedaży, z towarzyszeniem różnorodnych materiałów POS.
Za kreację i realizację kampanii komunikacyjnej dla nowych plastrów Hochland odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.