W ramach najnowszej kampanii Knoppers pojawi się na ekranach sieci kin Cinema City. Spot reklamowy Knoppersa - kinowa wersja telewizyjnego spotu „Dzień dobry" - emitowany będzie
w bloku reklamowym poprzedzającym bezpośrednio film „Seks w wielkim mieście", ale także przed innymi filmami przeznaczonymi głównie dla kobiecej widowni. Kampania przygotowana przez dom mediowy OMD rusza 20 czerwca i potrwa przez cały czas obecności „Seksu w wielkim mieście" na kinowych ekranach.
Dodatkowo Knoppers pojawi się także w sprzedaży w kinowych barkach Ciemna City.
Knoppers - chrupiący wafelek mleczno-orzechowy oblany z jednej strony czekoladą, w Polsce dystrybuowany jest przez firmę Storck. Specjalnie na potrzeby polskiego rynku w minionym roku zmieniono koncept reklamowy Knoppersa: jest on dedykowany młodym, aktywnym kobietom. Płynąca z niego energia ma je wspierać w ciągu wypełnionego zajęciami dnia.
tagi: Knoopers,Storck ,
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje –...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...