Kampanie i Promocje

Ruszyła kampania reklamowa piwa Bojan Toporek

Czwartek, 07 maja 2015
Kampania reklamowa Toporka z hasłem „Bojan Toporek – Wielko Polskie piwo” jest realizowana przez cały maj br. Obejmuje prezentację dwóch wersji kreacji outdoorowych w kilkudziesięciu lokalizacjach w Poznaniu, zarówno w centrum miasta, jak i przy głównych arteriach komunikacyjnych i w okolicach centrów handlowych. Do ekspozycji zostały wybrane nośniki segmentu premium 18m2 (6x3), które uzupełniono o citylighty. Reklama na outdoorze została wsparta szeroką promocją w internecie oraz na Facebooku (www.facebook.com/BrowarBojanowo). Działania zostały zaplanowane przez dział marketingu Grupy BRJ.
„Jest to pierwsza kampania reklamowa realizowana przez Grupę BRJ. Zdecydowaliśmy się promować Browar Bojanowo, a z portfolio produktów wybraliśmy markę Toporek jako piwo mocno kojarzone z tym wielkopolskim browarem. Z jednej strony zależy nam na przekazaniu, że to piwo regionalne z wszystkimi jego zaletami, a z drugiej - wychodzimy do klienta z komunikatem, że to więcej niż regionalny produkt. Mieszkańcom Wielkopolski pokazujemy też, że mają w regionie swój browar, który opiera swoje wartości o historię i tradycję piwowarstwa” - mówi Aneta Jakubiak, Dyrektor Marketingu Browarów Regionalnych Jakubiak
 
W Bojanowie warzy się obecnie kilka marek piwa: Bojan Wielkopolskie, Bojan Czarny, Bojan Toporek, Bojan Strażackie, Bojan Kokosowe oraz propozycje wprowadzone na rynek w 2015 roku: Bojan Maorys – piwo żytnie typu IPA i Bojan Szwejk – dedykowany sieci Żabka i Feshmarket. Promowany Bojan Toporek jest niefiltrowanym lagerem o  ciemnozłotej barwie, rześkim aromacie z nutami żywicznymi, słodowymi i owocowymi. Toporek został twarzą browaru w Bojanowie, ponieważ jest to szczególny produkt. Nazwa piwa związana jest z historią browaru, bowiem na jego terenie mieściła się siedziba Ochotniczej Straży Pożarnej.  Marka prezentowana jest konsekwentnie
w kolorach i symbolice strażackiej.  Jest to też piwo, które cieszy się największą sympatią dotychczasowych klientów spośród wszystkich produktów bojanowskiego browaru.

Pierwsze wzmianki o Browarze w Bojanowie – pochodzą z 1685 r. Historia obecnego browaru o przepięknych zabudowaniach sięga 1881 r. Nowa karta Browaru Bojanowo zaczyna się od 2012 r., kiedy to Marek Jakubiak – przedsiębiorca przywracający do życia zabytkowe regionalne browary - kupił zakład i po remoncie wznowił produkcję piwa.  Browar w Bojanowie, podobnie jak Browar Ciechan i Browar w Lwówku Śląskim, należy do Browarów Regionalnych Jakubiak od 2013 r., tj. od daty powstania spółki. Dziś w skład Grupy BRJ wchodzą także Browar Tenczynek oraz Browar w Biskupcu, które zostaną uruchomione jeszcze w bieżącym roku.
 
Więcej informacji:
www.brjsa.pl oraz www.browar-bojanowo.pl


tagi: Bojan Toporek , piwo ,