Kampanie i Promocje

„Weź mnie w obroty” po raz drugi! Kampania społeczna Carlsberg Polska

Środa, 06 maja 2015
Startuje nowa odsłona, realizowanej od zeszłego roku przez Carlsberg Polska, kampanii społecznej. Akcja dedykowana jest jednemu z najbardziej ekologicznych opakowań wykorzystywanych w branży spożywczej - szklanej butelce zwrotnej.
Cztery nowe spoty, kreatywne animacje edukacyjne i nowe odcinki komiksów to tylko niektóre aktywności w ramach kampanii zaplanowane do września 2015 roku. Patronat merytoryczny nad działaniami ponownie objęła Fundacja Nasza Ziemia.

Kampania „Weź mnie w obroty” ma na celu zwiększenie świadomość ekologiczną konsumentów i zachęcić do zmiany przyzwyczajenia, by zamiast wyrzucać butelki, odnosić je do punktów handlowych. Każde ponowne użycie butelki zwrotnej pomaga dbać o środowisko poprzez zmniejszenie zużycia  energii i naturalnych surowców do produkcji nowych opakowań. Ponadto, takie proekologiczne podejście pozwala zaoszczędzić pieniądze konsumentów (kaucja). Jedna butelka zwrotna może być użyta minimum 20 razy, dziś to zaledwie 8-12 cykli.

Kampania będzie informować i zachęcać Polaków do działania,  głównie za pośrednictwem strony internetowej, profilu na Facebooku oraz kanału YouTube. Dodatkowo, będzie można śledzić działania „Weź mnie w obroty” na Instagramie.

Kampania „Weź mnie w obroty” to istotny element edukacji opakowaniowej Polaków od lat konsekwentnie realizowanych przez Carlsberg Polska producenta marek w butelkach zwrotnych takich jak Okocim, Harnaś, Kasztelan, Bosman oraz Piast.


Źródło: carlsbergpolska.pl

tagi: Carlsberg , weź mnie w obroty , butelka zwrotna , kampania ,