Cztery nowe spoty, kreatywne animacje edukacyjne i nowe odcinki komiksów to tylko niektóre aktywności w ramach kampanii zaplanowane do września 2015 roku. Patronat merytoryczny nad działaniami ponownie objęła Fundacja Nasza Ziemia.
Kampania „Weź mnie w obroty” ma na celu zwiększenie świadomość ekologiczną konsumentów i zachęcić do zmiany przyzwyczajenia, by zamiast wyrzucać butelki, odnosić je do punktów handlowych. Każde ponowne użycie butelki zwrotnej pomaga dbać o środowisko poprzez zmniejszenie zużycia energii i naturalnych surowców do produkcji nowych opakowań. Ponadto, takie proekologiczne podejście pozwala zaoszczędzić pieniądze konsumentów (kaucja). Jedna butelka zwrotna może być użyta minimum 20 razy, dziś to zaledwie 8-12 cykli.
Kampania będzie informować i zachęcać Polaków do działania, głównie za pośrednictwem strony internetowej, profilu na
Facebooku oraz kanału YouTube. Dodatkowo, będzie można śledzić działania „Weź mnie w obroty” na
Instagramie.
Kampania „Weź mnie w obroty” to istotny element edukacji opakowaniowej Polaków od lat konsekwentnie realizowanych przez Carlsberg Polska producenta marek w butelkach zwrotnych takich jak Okocim, Harnaś, Kasztelan, Bosman oraz Piast.
Źródło:
carlsbergpolska.pl