Kampanie i Promocje

Madej Wróbel zna się na tym, co dobre i rusza z nową kampanią reklamową

Poniedziałek, 04 maja 2015
„Znamy się na tym, co dobre” tak brzmi nowe hasło kampanii Madej Wróbel. Madej Wróbel, firma znana przede wszystkim z bogatego asortymentu kiełbas, rusza z kolejną kampanią reklamową. 4 maja br. premierę ma nowy spot reklamowy. Jednak oprócz działań w TV, firma w tym roku stawia również na internet, prasę konsumencką i social media.
4 maja br. startuje kolejna kampania reklamowa Madej Wróbel. Spot reklamowy przedstawia historię polskiej rodziny, która nieco przekomarza się na temat najlepszego sposobu na przygotowanie kiełbasę, bo przecież wszyscy uważają, że znają się na tym najlepiej. Pomimo różnic zdań, zgadzają się co do jednego, że prawdziwym ekspertem od kiełbas jest Madej Wróbel. To główny przekaz spotu, który ma podkreślać fakt, że firma Madej Wróbel jest ekspertem w kategorii kiełbas na każdą okazję.

„Badania pokazują, że kiełbasy wyjątkowo często pojawiają się na polskich stołach. Można powiedzieć, że jest to nasz produkt narodowy. Co ciekawe są to produkty całoroczne, a nie, jak mogą sądzić niektórzy, dedykowane jedynie na okres grillowy”. – mówi Jerzy Wasilewski, Wiceprezes Zarządu Madej Wróbel Sp. z o.o.. „Naszym zadaniem jako specjalisty w kiełbasach jest podkreślanie tego, że warto stawiać na wysoką jakość produktu, a co za tym idzie wysoką zawartość mięsa. Ponadto to co komunikujemy, to fakt, że kiełbasa jest produktem, który nadaje się do przygotowania na różne okazje”. – dodaje.

Spot reklamowy będzie emitowany w stacjach TVN i Polsat oraz w stacjach tematycznych. Za kreację spotu jest odpowiedzialna agencja Sugarfree, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Initiative. Kampania telewizyjna wsparta będzie innymi działaniami takimi jak: kampania internetowa, w tym także ruszy profil na Facebooku, a także reklama w prasie konsumenckiej.



tagi: Madej Wróbel , kampania reklamowa , kiełbasa , wędliny ,