Nowe opakowania i zabawa ketchupem w najnowszej kampanii marki Kotlin
Czwartek, 30 kwietnia 2015
W maju rusza kampania reklamowa ketchupów Kotlin. W spotach zobaczymy nowe opakowania ketchupów, zaś motywem przewodnim będzie rysowanie i zabawa z ketchupem, tak aby codzienne posiłki nabrały pomidorowego smaku i niezwykłości.
W ramach pomidorowej akcji reklamowej Kotlina 8-sekundowe spoty będą emitowane w kanałach ogólnopolskich (TVN, Polsat) i tematycznych (min. BBC, TV4, Polsat Play, History). Billboardy sponsorskie pojawią się przed najpopularniejszymi programami oraz zapowiedziami telewizyjnych hitów jak również po ich zakończeniu. Kotlin, znany ratownik potraw i bohater wielu dań, tym razem zwykłą kanapkę z serem zamieni w prawdziwie pomidorową ucztę z humorystycznym akcentem.
Na początku roku marka Kotlin, posiadająca szerokie portfolio ketchupów o wyrazistym pomidorowym smaku i wysokiej jakości, zaprezentowała się konsumentom w odświeżonej szacie graficznej. Na nowych etykietach pojawiły się m.in. dymki z informacjami o wariancie smakowym oraz obrazki ze składnikami lub ziołami dodanymi do ketchupu.
Akcja reklamowa marki Kotlin potrwa dwa miesiące. Za kreację kampanii odpowiada agencja Brasil.
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.