Nowe opakowania i zabawa ketchupem w najnowszej kampanii marki Kotlin
Czwartek, 30 kwietnia 2015
W maju rusza kampania reklamowa ketchupów Kotlin. W spotach zobaczymy nowe opakowania ketchupów, zaś motywem przewodnim będzie rysowanie i zabawa z ketchupem, tak aby codzienne posiłki nabrały pomidorowego smaku i niezwykłości.
W ramach pomidorowej akcji reklamowej Kotlina 8-sekundowe spoty będą emitowane w kanałach ogólnopolskich (TVN, Polsat) i tematycznych (min. BBC, TV4, Polsat Play, History). Billboardy sponsorskie pojawią się przed najpopularniejszymi programami oraz zapowiedziami telewizyjnych hitów jak również po ich zakończeniu. Kotlin, znany ratownik potraw i bohater wielu dań, tym razem zwykłą kanapkę z serem zamieni w prawdziwie pomidorową ucztę z humorystycznym akcentem.
Na początku roku marka Kotlin, posiadająca szerokie portfolio ketchupów o wyrazistym pomidorowym smaku i wysokiej jakości, zaprezentowała się konsumentom w odświeżonej szacie graficznej. Na nowych etykietach pojawiły się m.in. dymki z informacjami o wariancie smakowym oraz obrazki ze składnikami lub ziołami dodanymi do ketchupu.
Akcja reklamowa marki Kotlin potrwa dwa miesiące. Za kreację kampanii odpowiada agencja Brasil.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.