Komfort zakupów
POLOmarket jest sklepem samoobsługowym, najlepszym miejscem na codzienne zakupy. Układ i powierzchnia sali sprzedaży mają za zadanie pomóc klientom w szybkim odnajdywaniu produktów. Na 640 m2 powierzchni znajdzie się miejsce 6,5 tysiąca produktów. Taka przestrzeń jest wystarczająco duża, aby klient poczuł się komfortowo i mógł wygodnie poruszać się między sklepowymi półkami, a jednocześnie nie przytłacza ogromem powierzchni i nie naraża na zbyt długie poszukiwanie jednego produktu.
Przede wszystkim jakość i cena
W sklepie znajdą się najwyższej jakości artykuły spożywcze, a wśród nich najświeższe owoce i warzywa, wędliny oraz nabiał. POLOmarket dba nie tylko o jakość asortymentu, ale także o budżety kupujących. Centralnie zorganizowane negocjacje i zatowarowanie sklepu pozwala na uzyskanie atrakcyjnego poziomu cen oferowanych produktów.
Mój ulubiony
POLOmarket chce być ulubionym sklepem, o którym klient będzie dobrze myślał i do którego będzie chętnie wracał. Ta strategia działa! Nasze sklepy odwiedza miesięcznie ponad 9 milionów osób. Chcemy sprawić, by było ich jeszcze więcej.
tagi: Polo markety , POLO ,
Gala Liderów Rynku FMCG i Handlu po raz kolejny wyłoniła...
GK Specjał podsumowuje sukcesy i prezentuje strategię rozwoju...
Absurdów podatkowych nie brakuje...
Trwają negocjacje ws. długoterminowych ram...
Obniży za to skłonność pracodawców do podwyżek...
W lipcu ma być gotowy projekt wspólnej polityki rolnej po...
46,7% Polaków wierzy we wzrost rdr. swojej siły nabywczej...