Wraca czas na EB - legendarne piwo powraca na polski rynek
Poniedziałek, 27 kwietnia 2015
Legendarne piwo EB, symbol beztroski i optymizmu lat dziewięćdziesiątych znów dostępne będzie w Polsce. Marka powraca z tą samą co przed laty reklamą i w takim samym opakowaniu. Konsumenci zdecydowali – wraca czas na EB.
- Decyzja o przywróceniu na polski rynek piwa EB jest w podyktowana oczekiwaniami konsumentów – tłumaczy Małgorzata Lubelska dyrektor marketingu Grupy Żywiec. – Przez ostatnie lata nieustannie otrzymywaliśmy pytania o to, czy i kiedy przywrócimy markę na rynek krajowy. Nie bez znaczenia jest fakt, że wraca moda na retro, a konsumenci coraz częściej z sentymentem sięgają po to, co znają z przeszłości. Piwo EB powraca jako edycja limitowana i już pod koniec kwietnia dostępne będzie w sklepach w całej Polsce.
EB – kultowa marka lat dziewięćdziesiątych wnosiła w naszą szarą rzeczywistość powiew świeżości. Wtedy cieszyliśmy się tym biorąc życie na luzie - spontanicznie i z lekkością. Dlatego dziś piwo EB wraca z tą samą co przed laty reklamą. Byśmy nabrali dystansu i odnaleźli tę samą beztroskę, co kiedyś.
27 kwietnia w telewizjach TVN i TVP oraz wybranych kanałach tematycznych rusza emisja spotu „Czas na EB”. Reklama jest tą samą, nadawaną w przeszłości oryginalną reklamą (skróconą do 30 sekund), z charakterystyczną muzyką w tle. Niemal identyczna z oryginalną jest także etykieta i wygląd opakowania.
Oprócz kampanii telewizyjnej, komunikacja marki EB prowadzona będzie również w Internecie i mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży.
Piwo EB wraca na polski rynek w butelkach 500 ml oraz puszce 500 ml sprzedawanej w czteropakach.
Twórcami oryginalnego spotu oraz emitowanej obecnie 30-sekundowej wersji jest agencja JUST, która odpowiada za działania ATL i BTL dla marki EB. Produkcja spotu dom produkcyjny Opusfilm. Działania digital realizuje agencja GONG, komunikacja PR - agencja ROOTS PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.