Oto zwycięskie projekty puszek Pepsi, które zobaczymy w sklepach już w czerwcu:
Puszka autorstwa Mateusza Mirockiego z Wrocławia, który zainspirował się zabawnymi grafikami stworzonymi przez projektanta Maćka Sieradzky’ego dla aplikacji #Projekt Pucha. Mateusz przedstawił Pepsi jako napój na każdą okazję.
Sylwia Fatalska z Dobkowa w województwie dolnośląskim zaprojektowała puszkę przywołującą na myśl letnie wakacje.
Natomiast Krzysztof Oleksiak z Warszawy tworząc swój projekt inspirował się letnią zabawą na świeżym powietrzu. Chciał, aby jego puszka kojarzyła się z wakacyjnymi festiwalami muzycznymi.
„Fajnie było uczestniczyć w akcji organizowanej przez Pepsi i mieć wpływ na to, co zobaczy cała Polska! Wielkie dzięki wszystkim, którzy podjęli Wyzwanie! Gratuluję zwycięzcom i widzimy się wkrótce u mnie na wspólnym projektowaniu T-shirtów” – powiedział Maciek Sieradzky, projektant, który inspirował Polaków do podjęcia pierwszego Wyzwania Pepsi.
Wystartowało już kolejne Wyzwanie Pepsi!
16 kwietnia wystartowało nowe Wyzwanie Pepsi o nazwie #NagłośnijSwojeMiasto, które zachęca konsumentów do pokazania swoich miast w unikalny, oryginalny sposób. Więcej informacji na temat
Wyzwania Pepsi można znaleźć na stronie www.pepsi.pl oraz na profilu Pepsi na Facebooku .
tagi: Pepsi , Wyzwanie Pepsi , projekt , puszka , limitowana edycja ,
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...