Z rynku FMCG

Złote Medale Targów WorldFood Warsaw 2015 wręczone!

Środa, 22 kwietnia 2015
14 kwietnia w ekskluzywnej restauracji Belvedere w Warszawie odbyła się uroczysta Gala wręczenia nagród w tegorocznej edycji konkursu Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Warsaw.
Celem konkursu jest promocja najlepszych produktów prezentowanych podczas targów. Profesjonalne jury oceniło wyroby w kilku kategoriach: gotowe produkty rolno-spożywcze, napoje, napoje alkoholowe, dodatki do żywności, technologia produkcji. Przy tworzeniu werdyktu pod uwagę brano kryteria składu produktów, surowców wykorzystywanych w procesie produkcji, posiadanych certyfikatów i atestów, opakowania i oznakowania, koncepcji marketingowej.

Wśród zdobywców Złotego Medalu znaleźli się:
  • firma Fresh Nuts GmBH za produkt BBQ Maize
  • frma Buckwheat flour za produkt STO Pudov
  • firma Scelta Mushrooms BV za produkt Snex
  • firma Carlsberg za Grimbergen
  • OSM w Kransnymstawie za chłodnik 500 g
  • Basilur Tea za herbatę Książka Vol.I (niebieska) w puszce 100g liściasta
  • PPHU Vitacorn Sp z o.o. za Trój-Pak (pakiet z trzema i olejami o pojemności 100ml każdy – olej z pestek dyni, olej rzepakowy i olej z orzecha włoskiego)
  • Khortytsa- Otobus Sp z o.o. za wódkę Khorysta Platinum i Khorysta Ice
  • firma Intenson za młody jęczmień – trawę suszoną mieloną (Hordeum vulgare L.)
  • PHUP „Jędrzejczak” Maciej Jędrzejczak za comber dojrzewający z jelenia

Debiut zagraniczny:
  • firma CRAMA Ratesti z Rumunii za wino Cabernet Sauvignon

Debiut polski:
  • Wild Grass sp. z o.o. sp.k. za ChaiMate – naturalny napój gazowany z wysoką zawartością kofeiny

Wyróżnienia targowe:
  • Semco SGNiP za olej z nasion wiesiołka
  • Jantar za serię produktów ekologicznych
  • Varenos pienelis UAB za „Yummy” curd cheese covered in chocolate vanilla taste
  • Wody Mineralne Ostromecko Leszek Bokiej za wodę mineralną Ostromecko
  • New Products Group za Shake Daiquiri

Media branżowe:

  • Nowa Wieś Europejska

Targi WorldFood Warsaw to wystawa biznesowa o międzynarodowym charakterze. Spośród prawie 200 wystawców ponad połowę stanowią zagraniczne firmy. O znaczeniu Złotego Medalu WorldFood Warsaw świadczy najlepiej sukces ubiegłorocznego laureata – firma Stewiarnia po udziale w targach i zwycięstwie w zmaganiach konkursowych nawiązała atrakcyjną współpracę z sieciami handlowymi.

tagi: złote medale , targi , WorldFood Warsaw ,